Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

After Effects.


svessse

Rekommendera Poster

Jag har snart haft gratisversionen av AfterEffects så länge man få ha den.

Nu undrar jag, om jag laddar ner den igen när tiden är slut, så lär jag inte kunna använda versionen pga att jag har haft den nerladdatd innan.

Vet någon hur man ev tar bort filen som berätttar att man har haft den innan, eller hur man fixarr till det?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpa programmet? Dyrt, javisst men valet att inte använda den finns ju.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För det 1:a så är jag student & för det 2:a så gäller det ett kortare arbete.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eforum är nog fel forum för den typen av frågor. Det här är ett utdrag från de regler som gäller för Eforum:

8. Det är inte heller tillåtet att distribuera upphovsrättsskyddat material som du ej äger rätten till, samt efterlysa sådant material. Det innefattar även utrustning för att bryta mot lagar eller villkor. Massutskick (så kallad spamming) är inte heller tillåten från eller till något av våra forum eller e-posttjänster.
//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del8

 

Och i det här fallet så gäller tydligen villkoret att du har rätt att använda programmet endast en viss tid utan att betala och då får vi inte svara på hur man gör för att bryta det villkoret.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Vet någon hur man ev tar bort filen som berätttar att man har haft den innan, eller hur man fixarr till det?

 

Utan att avslöja för mycket, så borde den infodelen finnas i registret. Skaffa ett registerstädningsprogram och töm registret på allt som har med programmet att göra. Rensa även Utforskarens programdel på information.

 

Tror att det funkar köra en ny period igen.

 

 

---

C:\Eforum\Stefan Eklinder>|

 

"Det finns två företeelser som är oändliga, universum och den mänskliga dumheten. Jag är dock inte säker på den förstnämnda."

 

- Albert Einstein

 

-->Passerade 10.000 inlägg den 1 maj 2005 kl: 16.48<--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mr Andersson

1. Studentlicenser brukar vara billigare

2. Är det ett arbete du ska göra (alltså inte en utvärdering, som är syftet med 30-dagars-versionerna) så är det bara till att handla.

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju alltid om-installera allt, dvs även xp .. mycket besvär e de...

Om det sedan är lagigt vet jag inte. Men tekniskt så är det en ”ny installation”.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...