Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Webmail


Hans Pedersen

Rekommendera Poster

Hans Pedersen

Tips önskas om bra webmail-lösningar.

Har testat/använt Domino-server på NT ett tag, fast jag är inte helt nöjd eftersom dess webmail-interface har en del brister plus en del funktioner som bara krånglar till det för användare som enbart ska använda webmail.

 

 

Hans:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...
Hans Pedersen

Hej Hans!

 

Nu har jag testat Domino R5 ett par dagar och kommit fram till att R5:an inte bara är en finputsning av Domino 4.6, utan en sprillans ny och helt underbar webserver med allt man kan önska! Var det någon som sa HöTteMöLl!?

 

Hotmail, släng er i väggen! Domino Rulez! (Säger han tills den kraschar oåterkalleligt... :)

 

Hans:P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pher Ågren

Ja, Domino servern innehåller allt man kan önska sig och lite till.

 

Mailen är ju bara en liten del.

 

Är en Domino addict. ;-)

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hans Pedersen

Är det förresten någon som vet om en bra HTML-mall för webmail till Domino R5. Webmailen på den är jättesnygg och genomarbetad, jämfört med 4.6:an, men jag tror inte att den kommer att vara så populär för modemanvändare, lite väl mycket Java om jag ska uttrycka mig på ett milt sätt. Jag testade den igår över modem och blev nästan lite mörkrädd, det tog ju säkert över en minut att ladda sidan! Helst gratis, eftersom jag tvivlar på att skolan vill lägga ut ett par hundra per användare...

 

Hans:P

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...