Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Återigen - namn syns vid redigering


Monshi

Rekommendera Poster

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=694908#694916

 

Som sagts i rubriken - fel namn syns vid redigeringen.

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, hej och hå.

Det är ju mitt riktiga namn. Mitt anvnamn är tydligen Joelsun... "Leon_" kan jag inte hitta någonstans i mina inställningar.

I mina inställningar står det faktiskt "Joel Sundberg" under "Ditt namn i Eforum och artikelforumet:".. så egentligen är det väl *Leon_" som skall bort¿

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mhh, du menar att Leon_ är det namn du vill visa...

 

testa att ställ om då en gång så ska du se att det kanske slår igenom i alla lager.

 

Ditt namn verkar annars vara ledigt:

//eforum.idg.se/listUsers.asp?NamnSok=joel&IMAGE1.x=0&IMAGE1.y=0

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mja. Mig spelar det egentligen ingen roll vilket namn som visas. Dock kan jag inte se "Leon_" någonstans i mina inställningar här på IDG.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klickar du på inställningar i menyn till vänster så får du upp dina isntällningar för Eforum. Vad står det i fältet Alias?

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahaa.. det fanns en "Inställningar" där också ;) Jag har alltid tittat på den som finns längst upp till höger (vilken troligen är för idg.se och inte eforum).

Under Alias står det "Joel Sundberg".

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mmmh, ta ett snack med Erik Junesjö om du vill ändra, det verkar ha blitt något fel...

 

Kan inte bättre än så, tyvärr.

 

 

/T

 

Even when we know we´ll never find the answers, we have to keep on asking questions.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...