Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Trådlöst headset?


BeSa

Rekommendera Poster

Hej,

 

Har börjatt att ringa en en del med hjälpa av Skype. Jag är nu ute efter en trådlös lösning för headset så jag slipper bli bunden vid datorn då jag pratar i telefon. Har inte hittat några trådlösa headset som jag kan koppla till datorn. Någon som har en lösning på problemet?

 

mvh

 

Bengt

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

stefan wind

 

Kanske denna lösning från Clas O:

 

DECT/IP telefon. Fungerar som en vanlig DECT-telefon som du kopplar till telenätet men är även utrustad med USB-anslutning som du kopplar till din dator. Via din bredbandsuppkoppling ringer du sedan gratis till alla andra som också är registrerade hos Skype™ (en IP-tjänst). Det finns också möjlighet att ringa genom ditt bredband och därefter bli kopplad ut på det analoga vanliga telefonnätet och till mobiltelefoner. Du betalar då endast en mindre samtalskostnad beroende på vilket land du ringer till. Bägge dessa alternativ är alltså perfekt för långa utlandssamtal! (OBS: Kräver bredbandsuppkoppling) Den tredje möjligheten är att ringa via det vanliga telenätet precis som vanligt. Den här unika telefonen är alltså två telefoner i en! Hantera alla dina samtal direkt från den trådlösa telefonen, framför datorn eller via headset och/eller datorhögtalarna. Minimikrav: Windows XP, 400 MHz processor, 128 MB RAM.

 

36-1543

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...