luke_skywalker Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Har följande jscript som används då man markerar en rad med musen: (markerar raden med *aspx) <TR onmouseenter= "HiLite(this)"> Det jag vill göra nu är att anropa scriptetet från *aspx.vb. Jag har nämligen en tabell som jag utökar. Men efter att jag har lagt in nya rader så vill jag kunna markera dem också. Är det rätt tänkt att man kan göra på följande sätt: Dim NyRad As New HtmlTableRow NyRad.Attributes.Add(........kod???........) Jag har kollat lite på msdn, men jag fixade inte riktigt hur det skall vara. Hur skulle en sådan syntax se ut. Skulle vara kanon ifall man kunde få en bra länk. Tack på förhand /luke_skywalker Link to comment Share on other sites More sharing options...
pudenda Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 du är ju alldeles jättenära: NyRad.Attributes.Add("onmouseover","HiLite(this)") (har ändrat till onmouseover, vilket jag får känslan av att du vill använda) Link to comment Share on other sites More sharing options...
luke_skywalker Posted March 7, 2005 Author Share Posted March 7, 2005 Tackar tackar! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.