Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Cubase SX 3 licens-device!??


headless

Rekommendera Poster

Har laddat ner Cubase SX 3, och installerat det, men det går inte att öppna programmet, för man behöver ett licens-device. Vad ska jag göra? Nån har ju rippat programmet, så det måste ju gå på nåt sett.. Har provat ett crack, men kanske är nåt annat ja måste göra. Vet nån??

/Mattias

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har laddat ner Cubase SX 3, och installerat det, men det går inte att öppna programmet, för man behöver ett licens-device. Vad ska jag göra? Nån har ju rippat programmet, så det måste ju gå på nåt sett.. Har provat ett crack, men kanske är nåt annat ja måste göra. Vet nån??

Cubase säljes med en paralellports-plug (eller USB-plug?) som används för att verifiera licensen. Det är den som är licens-devicen. Det har inget med rippningen av programmet att göra.

 

Innan du fortsätter vill jag också påpeka att du bryter mot eforums regler:

 

8. Det är inte heller tillåtet att distribuera upphovsrättsskyddat material som du ej äger rätten till, samt efterlysa sådant material. Det innefattar även utrustning för att bryta mot lagar eller villkor. Massutskick (så kallad spamming) är inte heller tillåten från eller till något av våra forum eller e-posttjänster.

 

 

.dune.

----------------------------------------------

- "I find this a nice feature but it is not according to the documentation.

Or is it a BUG?"

- "Let´s call it an accidental feature. :-)"

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...