Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Två små synpunkter, anklagelser, förolämpningar, förslag eller nåt sånt...


nurgle87

Rekommendera Poster

1)

Länken "Hänt sedan sist" är alltid röd för mig. Är det bara jag som har det problemet?

 

2)

Borde man inte ha en chatt eller något liknande där folk kan ställa snabba frågor (t.ex. Var finns det en sida man kan ladda ner javascript på).

Korta frågor med korta svar tar bara upp plats i forumet (tycker jag).

Tycker nån lika?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker nån lika?

 

Nej, inte jag iallafall. Det flesta enkla frågor finns det hundratals svar på redan och då är det väl bättre att man använder sig av eforums sökmotor. Få här inne tror jag har tid eller lust att sitta och bevaka en chatt efter småfrågor. Men det är bara min åsikt.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med Anjuna Moon.

 

Samt att de som kommer hit första gången för att de har något problem aldrig kommer att kunna skilja på om det är en snabb fråga eller en som tar tid. Det kommer bara att leda till att hälften av alla småfrågor är kvar i forumet och att en massa besvärliga frågor som kräver tid (t ex sånt som gäller trojaner i datorn) hamnar i chatten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag kanske har lite annorlunda tankebanor. Men min Hänt sedan sist-länk är fortfarande alltid röd.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, jag kanske har lite annorlunda tankebanor. Men min Hänt sedan sist-länk är fortfarande alltid röd.

 

Nja, tanken är ju god, visst vore det väl bra att kunna få kvalificerad hjälp direkt via ex. en chatt, men det är helt enkelt orealistiskt. Dessutom får man oftast riktigt bra hjälp via forumet med svarstider som ibland är löjligt låga. (Angående det röda, så är det för mig med)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att "Hänt sedan sist" alltid är röd för er beror på att ni skriver så abnormt många inlägg så alltid är det någon som svarat på något av dem. :)

 

Skämt åsido så har det då och då hänt att länken blivit röd för mig men när jag sedan klickat på den så finns inga nya inlägg. Just nu är den dock svart för mig.

 

mvh

Olle

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inger Maryissa

Hej,

Jag tycker också det är bättre med E-forumet, plus att det dessutom finns sökmotorn här.

 

Och i ett forum finns ju inläggen kvar så man kan gå tillbaka och kolla om man glömt eller missat något, och fråga igen osv. vilket man inte kan i en chatt.

 

Jag tycker detta forum är toppen

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...