Mauritz Lybeck Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Jag var nyss på morgonpromenad. Tyst och stilla - inte så många ute ännu. Minus sex grader, vindstilla och en stillsam snödans i morgonsolen. Kallsnö, ny som knarrar torrt när man går. Helt enkelt en sådan njutbar här-och-nu-tillvaro så att det riktigt snörpte till i maggropen! Fåglarna tyckte likadant - lät så förnöjsamt beskäftiga i sina bestyr. /Mauritz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus_J Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Själv sitter jag på jobbet, inte alls lika njutbart det kan jag lova. /Marcus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seppo Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Jag var nyss på morgonpromenad Samma här eller rättare sagt var till affären och handla, gick fram och tillbaka ca 3 km, jäkligt skönt väder. #Seppo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micael Karlsson Posted January 30, 2005 Share Posted January 30, 2005 Tyst och stilla - inte så många ute ännu. Minus sex grader, vindstilla och en stillsam snödans i morgonsolen. Kallsnö, ny som knarrar torrt när man går. Helt enkelt en sådan njutbar här-och-nu-tillvaro så att det riktigt snörpte till i maggropen! Lyckost!!! Avundsjukan lyser genant runt om mig där jag sitter och tittar ut på en disig och grå omvärld med någon minusgrad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.