Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"map version is 7, expecting 19!!!" problem med cs


cibbe

Rekommendera Poster

"map version is 7, expecting 19!!!"

 

Efter att ha creatat en bana och sedan spelat den ett tag verkar det som om man inte får creata en gång till.

Det laddar upp till initialize och sedan åker man ut i menyn. Vid ytterligare ett försök minimeras allt och rutan

"engine error" med den text som står som rubrik dyker upp.

 

 

Man får inte maximera fönstret igen, och om man högerklickar och försöker stänga av klommer rutan med att programmet inte

svarar upp. Det och en ruta till som har som rubrik: Counter-Strike Source: hl2.exe - Programfel

 

Ytterligare text i rutan är: Instruktionen på "0x24187f95" refererade till minnet på 0x00c2c9470".

Det gick inte att utföra en minnesåtgär. Följande fel retunerades: The memory could not be "read".

 

Det började efter att jag uppdaterade sc-source över steam till den senaste versionen för att få igång bots.

Det verkade lagga ovanligt mycket också, mer nu med 13 bits än med 30 pers över internet. Detta även efter att jag tagit

bort all af och aa och sänkt till medium på det mesta, jag brukar köra med 4aa/8af utan problem

 

* Jag får inte heller köra cs i ofline mode, utan måste varje gång steam startas om gå in på internet igen. Väl inne laddar den

inte ned något alls utan spelet startar direkt men står på 99%

 

Någon som kan avhjälpa felen samt hjälpa mig så att jag slipper gå in på internet varje gång

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...