MILLMAN Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 När jag försöker installera program får jag detta felmeddelande >>C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUTOEXEC.NT. systemfilen är inte lämplig för att köra DOS-och microsoft Windows-program. Välg stäng för att avsluta programmet min fråga är ,, vad är det för fel och hur kan jag göra något åt det . problemet har kommit den sista månaden jag har win xp+sp1&2 tack på förhand mikael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Se följande tråd: //eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=664541 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Eklinder Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 ...kan också läsa om det här: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767 --- C:\Eforum\Stefan Eklinder>| Hårdvara. Samlingsbegrepp för alla datorrelaterade ting som du kan slå på eller slänga i golvet. - Yttermera, E-verything Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILLMAN Posted January 19, 2005 Author Share Posted January 19, 2005 var inne på den sista sidan ni tipsade om men jag förstår inte riktigt vad som menas ???? läste oxå på en annan tråd och där stod >>Gå in på C:\WINDOWS\repair. Kopiera filen AUTOEXEC.NT som finns där och ersätt AUTOEXEC.NT som finns i C:\WINDOWS\SYSTEM32 << kanske problemet ligger där får jag har ingen fil att erätta (den saknas) kan man bara kopiera in filen i win 32 katalogen eller?? tack på förhand mikael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.