Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Spray fastpris


Nisse

Rekommendera Poster

  • 2 veckor senare...

Hej !

 

Det funkar klockrent !

 

Jag har haft det nu i 5 dagar ! Inga problem ! Enda kruxet är att om man har ett gammalt Felia-konto så går det bara att tömma brevlådan. Det går inte att skicka mail via Felias server om du är uppkopplad med Spray.

 

Men det finns ju andra adresser man kan skaffa.

 

Spray har oxå e-mail men det är web-baserat och jag föredrar POP3.

 

/Tobbe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag förstår åker man på - om man haft SPRAY tidigare - att vänta till påföljande månadsskifte för att få börja köra fastpris. Med lite osis kan man få vänta, vänta och vänta bortåt en månad - skitrisigt!!! :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Nja, jag håller inte med fullt ut... Det verkar som om det bara fungerar på vissa konton. Min teori är att det fungerar med äldre konton - konton aktiverade före dec -99 eller något sådant.

Kör själv med POP3 mot Spray och det fungerar utmärkt för mig, har dock försökt att hjäöpa några kompisar att få till samma sak - helt utan resultat.

Någon som har något tips eller mer info?

 

Mvh

 

Stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh..

 

 

..fan det stämmer - jag kan använda pop-mail enligt dina uppgifter. Tecknade mig för fastpris-abb för två månader se'n utan att tidigare använt spray alls.

 

/Weyland

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade Netlink förut (även provat Telia, Utfors, Bipnet och Wineasy). Jag kör ISDN och det är först med Spray som jag har äkta 64uppkoppling

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...