Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

D-link DSM-320


eesven

Rekommendera Poster

Någon som har positiva eller negativa erfarenheter av D-links DSM-320, har svårt att hitta några bra svenska tester av denna.

/eesven

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Roger Lindholm

Hej

 

 

Köpte en idag. Åkte hem med den å kopplade in den. Upptäckte att den klarade av att spela ungefär en tiondel av alla min xvid / divx.

 

Troligen kommer det en firmware så småning om som ger den stöd för quarter pixel och gmc. Men det skiter jag i, ställer dom ut den i en butik ska produkten vara klar att använda.

 

Åker tillbaks med den imorgon. Jag rekomenderar den inte.

 

 

/ What is best in life? Crush the enemies, see them driven before you, hear the lamentation of the women. /

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med textstöd på denna apparat? har inte sett något skrivet om det så det finns väl inte något stöd för det. Jag menar alltså stöd för textning på DIVX/XVID via .sub eller .srt eller nått sånt.

 

Någon som har köpt en sån här nyligen? Vad är det för firmware-version på den? Har sett att det finns 1.05 i USA men inget nämns om det på svenska D-LINK-sidan.

 

/Lars

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Raderade den enkilda tråden du skapat. Posta vänligen en fråga enbart en gång och i en tråd. Korspostningar raderas.

 

/T

Moderator för Hemmabio

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 11 months later...

Lite sent svar kanske, men ändå, alltid kanske det hjälper nån...

 

Jag har en. Jag tycker det funkar alldeles utmärkt att kolla på digitala bilder man har lagrat i datorn, att lyssna på mp3:or och även att lyssna på streamad gratisradio från Live365.

 

Sämre har det funkat med att kolla på film, men det är nog mycket SBS gissar jag. Man måste rippa ner sina DVD:er på hårddisken först för att det ska funka och där verkar det som om jag klantar mig, jag får inte till alla inställningar så att jag får med både bild, ljud och text. Alltid är det nåt som strular. Frustrerande!

(Det finns numera versioner med inbyggd DVD-spelare och det vore säkert en bättre lösning)

 

Sen är det surt att den inte kan ta in vilka streamade media som helst från nätet utan bara sånt de byggt in stöd för.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...