Bosse-i-skogen Posted November 21, 2004 Share Posted November 21, 2004 Varför klaga på att den "utlovade" hastigheten på 8 Mbit inte uppnås när det aldrig har varit ett löfte från någon ADSL-operatör? Det heter "upp till 8 Mbit" och inget annat! Va trött jag blir på de som klagar på icke existerande fakta! Bosse Eforums medlemmar i bild! "http://eforumare.just.nu" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milkman Posted November 22, 2004 Share Posted November 22, 2004 Håller med, det är rena farthysterin i dagens samhälle. Själv sitter jag med BBB 10Mbit (fiber), kan uppgradera till 100Mbit. Men vad sjutton skall jag med 100Mbit till, jag laddar inte ner filmer eller musik. Det är även en kostnads fråga, nuvarande anslutning kostar kostar <300:-/månad. Så jag är nöjd, hastigheten 8-9Mbit. /FD Milkman Link to comment Share on other sites More sharing options...
[SH] Posted November 26, 2004 Share Posted November 26, 2004 Tråden flyttad till Internetuppkopplingar [sH] - moderator för Öppet forum Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.