steff73 Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Nån som kan tipsa om nån mjukvara för att kunna ladda ner mina tagna bilder från kameran till datorn. Fått "ärva" kameran så USB-kabeln e borta och jag har endast seriekabeln kvar. Om nån har tips på var man hittar en USB-kabel så mottages det oxå. Tack på förhand! Mvh Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmhson Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Det finns ju kortläsare. Kolla vad det är för minneskort i kameran och inhandla en läsare, som passar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steff73 Posted November 18, 2004 Author Share Posted November 18, 2004 bra idé... tackar... var hittar jag såna? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmhson Posted November 18, 2004 Share Posted November 18, 2004 Affärer typ Onoff, Siba o s v Eller via pricerunner. Hittade en massa där! http://se.pricerunner.com/computing/storage/memory-card-readers-adapters/freetext Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.