Mafrolja Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Hej, På min gamla dator hade jag ett font som såg ut som arial black, men det var ännu fetare. Jag vet att jag laddade hem det från någon sida (troligen www.1001fonts.com), men nu kan jag inte hitta något som ens liknar det, på någon sida. Någon som har ett förslag på var man kan ladda hem ett gratis typsnitt som ser ut som jag önskar? Det är windows som gäller. Tack //Mats Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmhson Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Det är omöjligt att veta vad du syftar på. En rätt vanlig, "tjock" font utan serifer är ju Impact, t ex. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berndt Häggbom Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Kan det månne vara Futura BT? /Berndt Link to comment Share on other sites More sharing options...
fltman Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 jag har för mig arial finns i en ultra black skärning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.