Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

ICQ - hur ta bort ett felaktigt nummer?!


Janne211

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har letat överallt på ICQ:s hemsidor om hur man tar bort ett gammalt ICQ-nummer man hade som inte längre används.

Jag vill ju inte att folk som söker på mig får upp tre olika nummer och lägger till fel nummer i sin lista där det aldrig går att nå mig, då är det ju ingen mening med ICQ! Jag har letat förgäves på deras omfattande hemsidor för att få veta hur jag raderar mig själv, men inte ens en e-postadress till någon support för ICQ hittar jag! Att jag inte är alltför bra på engelska gör inte saken lättare.

 

Någon som vet? Tacksam för hjälp!!

/Janne

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

JO, först måste du veta vilka dina 'gamla' nummer är. Tas lämpligtvis reda på genom att man helt sonika söker upp sig själv. Man måste även komma ihåg sina gamla lösenord.

 

När man sedan är pålogga icq så loggar man in på sin gamla användare och väljer sedan i någon meny remove(eller något liknande). Bäst är bara att passa sig så att man inte tar bort den användare man vill ha kvar.

 

Jag hittade instruktionerna i hjälpen. Sökte på remove user tror jag eller något liknande. Hoppas det löser sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...