Gt500 Posted October 31, 2004 Share Posted October 31, 2004 Är det någon som vet hur man lägger till egna genvägar i det fönster som kommer upp när man väljer "öppna" eller "spara som" i tex word eller photoshop. Det finns ju redan genvägar till "senast använda dokument", "skrivbord, "mina dokument", "den här datorn" och "mina nätverksplatser" i spalten till vänster, men som sagt hur (om det nu går) lägger man dit sina egna genvägar? Använder XP HE Link to comment Share on other sites More sharing options...
DnSx Posted November 1, 2004 Share Posted November 1, 2004 Detta fungerar för Microsotf Office 2003 Pro. Välj "spara som" och leta upp den mapp du vill lägga till. Markera mappen och välj "Verktyg" & "Lägg till i Mina platser". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gt500 Posted November 1, 2004 Author Share Posted November 1, 2004 Tack så mycket! Ville egentligen ha så att det funkade i alla "spara som"/"öppna" dialoger, men när jag fick reda på att spalten hette "Mina Platser" lyckades jag googla fram till Tweak UI som löste det hela. Ett mycket användbart program för sånna här saker bl.a. Har ni inte testat det så finns det gratis hos microsoft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.