Soffipropp Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 Vet någon var i datorn man kan hitta vilka sidor som man har surfat på tex under dagen förutom under "Tidigare" i verktygsmenyn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anjuna Moon Posted August 12, 2004 Share Posted August 12, 2004 C:\Documents and Settings\DinAnvändarNamn\Local Settings\History Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soffipropp Posted August 13, 2004 Author Share Posted August 13, 2004 Det gick bra ända tills användarnamn, men sedan fanns inte Local settings. Det som fanns att välja på var: Cookies, Mina dokument, Start-meny, WINDOWS, Favoriter, Skrivbord, UserData... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nenna80 Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 om du sitter som jag gör under ett skolnät så kommer man inte åt dem, utan får vända sig till datorenheten. /Nenna80 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soffipropp Posted August 13, 2004 Author Share Posted August 13, 2004 Nej, det är datorn hemma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freddie. Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 Det gick bra ända tills användarnamn, men sedan fanns inte Local settings. Förmodar att Du inte angett "Visa dolda filer och mappar" under "Mappalternativ"...??...gör det så får Du se att under sker...*tihi*... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 Vet någon var i datorn man kan hitta vilka sidor som man har surfat på tex under dagen förutom under "Tidigare" i verktygsmenyn? I registret under nyckeln: HKEY_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freddie. Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 Maratonmannen // Att Du alltid ska ha sista ordet... ;-) Men...bara en liten fråga...är det verkligen exakt vad damen är ute efter..."under dagen..."...???...som sagt...Du vet säkert bättre än mig...men är det verkligen så...??...*blygsam*... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 ...är det verkligen exakt vad damen är ute efter..."under dagen..."...???... Du har rätt. I nyckeln jag hänvisade till, finns inte bara "dagens". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soffipropp Posted August 13, 2004 Author Share Posted August 13, 2004 Hej! Tusen tack för era svar på min fråga!!! (Vet någon var i datorn man kan hitta vilka sidor som man har surfat på tex under dagen förutom under "Tidigare" i verktygsmenyn?) Det är ju ännu bättre om man kan se mer än bara dagens surfningar! Har inte testat ännu eftersom jag inte är en av de lyckliga som fortfarande har semester.. Ha det gott! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soffipropp Posted August 13, 2004 Author Share Posted August 13, 2004 Ursäkta att jag är så okunnig, men var hittar jag "registret"?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Avicii Posted August 13, 2004 Share Posted August 13, 2004 Ursäkta att jag är så okunnig, men var hittar jag "registret"?? Start -> Kör/Run och skriv regedit. Men innan läs gärna hur du säkerhetskopierar, redigerar mm. Minsta lilla fel och i sämsta fall kommer du inte sedan in i Windows. http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;sv;322756 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freddie. Posted August 15, 2004 Share Posted August 15, 2004 Maratonmannen // Du är härmed ursäktad...*tihi*... Jag bugar & bockar för "el poängo"... ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.