Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Internet


Soffipropp

Rekommendera Poster

Vet någon var i datorn man kan hitta vilka sidor som man har surfat på tex under dagen förutom under "Tidigare" i verktygsmenyn?

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gick bra ända tills användarnamn, men sedan fanns inte Local settings. Det som fanns att välja på var: Cookies, Mina dokument, Start-meny, WINDOWS, Favoriter, Skrivbord, UserData...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du sitter som jag gör under ett skolnät så kommer man inte åt dem, utan får vända sig till datorenheten.

 

/Nenna80

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gick bra ända tills användarnamn, men sedan fanns inte Local settings.

Förmodar att Du inte angett "Visa dolda filer och mappar" under "Mappalternativ"...??...gör det så får Du se att under sker...*tihi*...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet någon var i datorn man kan hitta vilka sidor som man har surfat på tex under dagen förutom under "Tidigare" i verktygsmenyn?

I registret under nyckeln:

 

HKEY_Current_User\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Maratonmannen //

 

Att Du alltid ska ha sista ordet... ;-)

Men...bara en liten fråga...är det verkligen exakt vad damen är ute efter..."under dagen..."...???...som sagt...Du vet säkert bättre än mig...men är det verkligen så...??...*blygsam*...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...är det verkligen exakt vad damen är ute efter..."under dagen..."...???...

Du har rätt. I nyckeln jag hänvisade till, finns inte bara "dagens".

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Tusen tack för era svar på min fråga!!! (Vet någon var i datorn man kan hitta vilka sidor som man har surfat på tex under dagen förutom under "Tidigare" i verktygsmenyn?)

 

Det är ju ännu bättre om man kan se mer än bara dagens surfningar! :)

 

Har inte testat ännu eftersom jag inte är en av de lyckliga som fortfarande har semester..

 

Ha det gott!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...