Carina Pettersson Posted April 3, 2000 Share Posted April 3, 2000 Jag har ett Rockwell internt modem med voice och fax. Nu finns det inga drivrutiner till detta i w2000 så jag blir tvungen att köra på GVC-drivisar. Finns det någon som har någon bra lösning? (datorn är personalköp, alltså dåligt modem) Mvh CaP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreas Hagberg Posted April 4, 2000 Share Posted April 4, 2000 Prova med drivrutinerna för Windows NT eller 95/98, det borde fungera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D3VaST8d Posted April 4, 2000 Share Posted April 4, 2000 modell? har du deras hemsida? Conexant(Rockwell) tillverkar endast chipset Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carina Pettersson Posted April 4, 2000 Author Share Posted April 4, 2000 Jag har kontrollerat hos IBM (datorn är en Aptiva) och hos Conexant och det finns tyvärr ingen drivrutin som passar än. Jag gör en egen lösning, tar tillbaka mitt gamla fina US Robotics som min son har och byter ut det. Mvh Carina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.