Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fast pris på internet


Nisse

Rekommendera Poster

Finns det fast pris på internet till små orter? Vilken erbjuder det? Vill helst slippa minutkostnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Netlink har ett fast pris på uppkopling, som ligger på ca. 600 kr i månaden = för dyrt !!!

Dessutom har jag ingen aning om den fungerar bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

Glöm det. Vi som bor utanför de större städerna kan inte koppla in oss på den tjänsten. Dom glömde visst att tala om detta i deras stora anonnser.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det bör man kunna för deras FastPris är bara att man med vanligt modem eller ISDN kan ringa koppla upp sig hur mycket som helst för 600 kr/månad. Det är dyrt och inte samma sak som fast uppkoppling.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Av någon konstig anledning så är det bara utvalda områden som detta funkar på. Snacka om vilseledande reklam.... snudd på anmälningsbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämmer det sår så här på hemsidan

 

"För att använda FastPris abonnemanget krävs det att telefoncentralen i ert område är klar för tjänsten."

 

Jag trodde att man kunde ringa till vilken operatör som helst oberoende på var man bor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 veckor senare...

NetLink's FastPris abonnemang suger, så ni ska bara vara glada att ni inte har det!! Svårt att koppla upp sig och ständiga problem!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det fungerar oftast men de har också ofta problem, det är bara att kolla på deras hemsida.

Jag har dock störst problem med att första gången jag skall kolla min epost under en uppkoppling tar det flera minuter att ansluta till servern.

Felet inträffar på alla pop3-servrar jag använder (3 olika), men fungerar bra med DuoCom.

Någon som vet vad det kan vara?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...