Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Nero Vision Express 2


cimbom

Rekommendera Poster

Hej !

Jag har NeroVisionExpress2.När jag brännar DVD+RW som är skivan 4,7 GB och 120 min. Min projekt är 2GB ca 60 min efter 2-3 timmer det kommer ett medelande ((det finns inte plats på DVD+RW skivan eller projekten är för stor och på slutet kommer projekten var för lång)) men DVD+RW är 4,7GB och jag brännar bara 2GB och jag är säkert att skivan är tomt. Men när jag brännar 25 min ca 500MB det går bra inget fel. Är ni snäll kan ni förklara vad är för fel kan man inte bränna 2GB i DVD+RW som är 4,7 GB. Och hur man vet att det går inte att bränna jag väntar 2-3 timmar sen det kommer sådana medelande att det finns inte tillräkligt att bränna. Tack så jet mycket.

OBS! Jag gör DVD Skivan som spelar på DVD player inte Data skivan

 

[inlägget ändrat 2004-04-08 19:02:52 av cimbom]

[inlägget ändrat 2004-04-08 19:36:46 av cimbom]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan S Stenström

Har du haft någon information på DVD/RWskivan tidigare? Jag brukar först radera den i In CD Radera. Efter det raderar jag den också i NeroVision Express. Den stora borttagningen och inte snabb. Det verkar som det är något med skivan, att det ligger kvar någonting på den. Den skall kunna lagra 4,7 GB. Jag har själv bränt 32GBDVDskivor i NeroVision Express. Det sorterar ut det som det behöver ha och ser till att det inte är mer än 4,7 GB. Det blir kanonDVD:er på det viset. Men det var DVD+R.

 

mvh johan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för ditt svar ((JOHAN S STENSTRÖM)) men är du snäll kan du förklarar hur Raderar man DVD med In CD. Och jag provade i 2 skivan men jag har fått samma rusultat.Tack

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Johan S Stenström

Jag brukar högerklicka på CD/DVDenhetens ikon, den där du har skivan. Har du hela Nero med InCD installerat skall detta funka. Där kan du välja radera eller formatera. Ta radera. Fullständig. För säkerhets skull brukar jag också göra samma i NeroVisionExpress. Knappen mera sedan radera skiva.

 

mvh johan

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så jet mycket (( JOHAN S STENSTRÖM )) Din råd gav mig bra sett nu jag kan bränna 3 GB och jag har gört den.Det funkar bra Tack Tack Tack och Hälsningar från CIM BOM

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 years later...

Hej jag har samma problem och jag har försökt att radera skivan i InCd

men det går inte för nån anledning.

Ikonen man ska kligga på e mörk och det går inte o klicka.

Så vad tror du är problemet eller vad tycker du att jag borde göra?

Tacksam för svar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...