Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Avi+Srt = Mpg?


Daniel Nilsson Sweden

Rekommendera Poster

Daniel Nilsson Sweden

Jag har lovat en polare att bränna Två Tornen och Återkomsten till honom på VCD eller SVCD (d.v.s. i mpg-format). Jag har letat efter mpg-filmer i storleken 700 mb med svensk text men hittar inga. Nu är det så att jag har filmerna på avi 2 cd och 3 cd redan. Sedan har jag svensk text i .srt-filer. Kan jag på något så smidigt sätt få ihop de till mpg-format i 700 mb skivor med svensk text? Kommer det här ta mkt tid eller finns det snabba alternativ?

 

Kan lista upp allt som jag har mer excakt:

 

Två Tornen:

2 cd med 2 srt-filer + 2 avi-filer 700 mb styck.

 

Återkomsten:

3 cd med 3 srt-filer + 3 avi-filer 700 mb styck.

 

/Daniel Nilsson Sweden

 

[inlägget ändrat 2004-03-30 17:52:32 av Daniel Nilsson Sweden]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Daniel Nilsson Sweden

hmm. mkt lustigt.

 

Skulle vilja ha lite seriösa svar nu...

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I så fall så tror jag att du hamnar här:

 

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp

 

8. Det är inte heller tillåtet att distribuera upphovsrättsskyddat material som du ej äger rätten till, samt efterlysa sådant material. Det innefattar även utrustning för att bryta mot lagar eller villkor. Massutskick (så kallad spamming) är inte heller tillåten från eller till något av våra forum eller e-posttjänster.

 

Du vill göra en kopia av en film du inte äger rättigheterna till...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Daniel Nilsson Sweden

Värst vad alla ska vara så laglydiga här då... Men då säjer jag så här då om jag har en semester film med en galen turk som snackar. Jag har en .srt fil. Semsterfilmen är i avi. Hur ska jag göra föra tt få allt detta till en Vcd film med svensk text.

 

PS! Och denna semesterfilm skulle jag då ha eget copyright på!!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nästa gång så läser du reglerna o ställer frågan på ett regelrätt sätt, precis som du gjorde nu :)

Men NU lär ju ingen svara på din fråga ändå, hehe ;)

 

Jag antar att moderator kommer att stänga tråden när som hälst, lär inte skrivas nåt intressant i den ändå...

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...