Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Har nu gjort en hemsida igen.


An0n

Rekommendera Poster

tjenare

 

Jag har gjort en ny hemsida gjorde den ganska fort men vart ganska nöjd fortfarande lite buggig men det ska man orda snart. Ni kan ju kolla in den !

 

http://www.jo-home.foo.se

 

//Jonathan - Olsson

------------------------

The Guy With Feeling

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lillen_009
Welcome - Mother fuckers :D

 

seriöst? roligt?

 

Hoppas att ni ser denna hemsida för den är bra det ska ni veta

Diit ord... den innehåller vad?

 

ursäkta om jag var lite elak, men säger man något sådant måste man kunna försvara sig även om du bara är 12 år. Se över svenskan också.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck

Jag är 45 år och har fortfarande inte gjort någon hemsida, så du har ett visst försprång AnOn som bara är 12! :thumbsup:

 

Mauritz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte för o skryta eller så, men JAG har gjort betydligt finare sajter när jag var 12-13 år gammal...

 

Download Palace hette den...o hade gratis spel o program, även mindre lagliga grejer, typ lite warez o sånt...så sånt sysslade JAG mé när jag var 12 ;)

 

Själva designen var i proffsklass skulle jag vilja säga...riktigt stilrent o elegant...inte var det lätt o göra heller...dock helt i html...det var det som gällde för de flesta på den tiden :)

 

Men, visst...det är inget fel på denna sida...om man är 12 :)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glenn Larsson

Inte jag heller, för då fanns inte HTML - internet saknades också... :o\

 

[inlägget ändrat 2004-03-06 21:38:56 av Glenn Larsson]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, på slutet av 60-talet fanns inget som hette datorer hos gemene man, det handlade om bio mopeder och brudar hehe, inte dåligt det heller ;-)

 

 

#Seppo

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lillen--> Jag skrev bara ner något. Detta är en beta version jobbar på den riktiga som ska vara mer flash aktig. Men jag jobbar på den.

 

//Jonathan - Olsson

------------------------

The Guy With Feeling

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck
Men jag jobbar på den.

Du ÄR bara 12 år! Då skall du inte vara vaken och surfa klockan ett på natten!!

Jag blir orolig för dej nu! En normal, sund tolvåring sover sedan flera timmar nu!!

 

Problem hemma?

Du kan skriva om problem!!

 

Ps. Jag har en 10-åring och en 14-åring här hemma!

 

Mauritz.

 

[inlägget ändrat 2004-03-07 01:32:41 av Mauritz Lybeck]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men Mauritz! Alla de stora datanördarna (=rika jävlarna) var ju typ 12 när de började knacka kod, o inte fan sov dom mycket ;)

 

Knacka på du Jonathan...har man känsla för nåt så ska man hålla på med det, man får inte slänga bort talangen...!

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från hemsidan:

"Månadspeng: 230"

 

Skönt att veta att det är någon förälder ute i Sverige som lär sina barn värdet på pengar!!!

 

Bara en liten kommentar på den senaste tidens debatter om att Svenska föräldrar suuuuuger på att uppfostra sina barn!

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck

Hehh...OK!

Jag är väl färgad av att uppfostra mina barn. Inte lätt skall du veta!!

Det är grymt jobbigt!!

 

Man vill ju ge en hyfsad start för sina små!!

 

Mauritz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ojojojo....ville skapa lite debatt här på eforum....visste att detta skulle vara ett känsligt ämne. Jag påstog inte att Sverige har dåliga föräldrar. Men det är väll lika bra jag gör detta. För det tycker jag. Jag har sett otaliga exempel på DÅLIGA föräldrar. Det borde nästan vara "körkort" på att få skaffa barn. Är det inte märkligt...Du MÅSTE skaffa körkort för att inte köra ihjäl dig eller andra.

 

Men skaffa barn, det får vilken idiot göra som helst. Sverige har skaffat sig en oerhört liberalistiskt syn på det mesta på de senaste 50 åren. Vilket avspeglar sig på den Svenska uppfostran.

 

Det är inte alla föräldrar som säger till sina barn att civilt motstånd är = kasta sten på snuten.

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tvivlar inte en sekund på att det är lätt att uppfostra barn...jag är jävlit sugen på o fixa några själv o börja uppfostra! o visa alla puckon hur fan det ska gå till!

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs innläget och förstå innan du svara!

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läs innläget och förstå innan du svara!

Öh? Va? Jag har fattat...jag vet inte vad du syftar på?...jag menade ingen speciell när jag sa "puckon" utan generellt så finns det mycket folk som inte kan uppfostra sina barn rätt...anser jag...

 

Jag kommenterade alltså inte Mauritz barnuppfostran...

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon
Men skaffa barn, det får vilken idiot göra som helst.

 

Exakt, det kallas evolution och frihet att prokreera. Människor har i alla tider till en viss procent missbrukat sitt ansvar över sina barn. SO WHAT??? Tror du att regler, lagar eller såna inlägg kommer förändra det? Man talar inte om för folk hur man ska uppfostra sina barn, man uppfostrar sina egna och sen håller man käften!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog det som ironi på mitt inlägg.

 

Jag påstår inte att det är lätt att uppfostra barn. Men har man barn som kastar sten på snuten och förstöra "oskyldiga" affärer längst ett affärstråk för att det tror att man uppfyller sinna syften så måste man ta till sig som förälder och fatta att man gjort ett kasst jobb.

 

(Om man nu inte själv som ung kastade sten på snuten och förstörde för andra och tyckte detta var givande!)

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

[inlägget ändrat 2004-03-07 02:38:53 av mindsleep]

[inlägget ändrat 2004-03-07 02:39:34 av mindsleep]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Exakt, det kallas evolution och frihet att prokreera.

 

Vissa kallar det något annat!

 

Man talar inte om för folk hur man ska uppfostra sina barn, man uppfostrar sina egna och sen håller man käften!!!

 

Det fungerar fint en perfekt värld, skit i andra och sköt dig själv attityden. Men har man fått sina oskyldiga Farmor nersparkad av 5 st 15-åringar ändrar man snabbt attityd (Min Farmor har inte blivit nersparkad).

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

[inlägget ändrat 2004-03-07 02:47:28 av mindsleep]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bassplayer1960

Tror du att bara svenskar suger som barnuppfostrare? Man kan ju också ställa sig frågan vem som ska avgöra vad bra uppfostran är?

Jag vet att de flesta föräldrar gör så gott de kan, vad mer kan man begära? Är man inte perfekt så är man inte, det är väl det som kallas personlighet. Det är ju personligheten som för det mesta styr alla våra handlingar, inkl barnauppfostran.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan ju också ställa sig frågan vem som ska avgöra vad bra uppfostran är?

Exempelvis: de som inte mobbar, icke terrorister, ej fördomsfulla, ej kvinnomisshandlare, ej.......osv

 

Jag vet att de flesta föräldrar gör så gott de kan, vad mer kan man begära? Är man inte perfekt så är man inte, det är väl det som kallas personlighet.

 

Så gott de kan i våran tidsålder....då alla jobbar ingen har speciellt mycket tid för barnen. Alla föräldrar hör...men få lyssnar.

 

Jag säger inte att det är lätt att uppsfostra barn...var själv en stökig idiot med ensam mamma. Men hon kämpade på.

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck

Det gäller framförallt att ge sina barn klara gränser att förhålla sej till och hålla stenhårt vid dem!

 

Vad barnen än anser om gränsernas riktighet så ger det dem en trygg mental grund att stå på och bygga vidare på efter personlighet och smak.

Känns "grunden" däremot som gungfly som de är osäkra på så vågar de inte bygga några högre livsverk på det!.

 

Dessa stenhårda gränser kommer barnen ändå att ifrågasätta när de är i tonåren och bryter med mej som förälder. Bara bra då att de har något tydligt att revoltera mot! ;-)

 

Det viktiga som förälder är alltså att vara tydlig och konsekvent och ge barnen ett definierbart livsrum att operera inom.

 

Så tycker jag!

 

Mauritz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz, Jag sitter här på mitt rum spelar lite dator surfar kör CoD och CS och lite spel. Och så helt plötsligt så är klockan 00:47. So what ??? Jag sover ändå tills klockan är 11:00 det är helg njut av den !

 

Den normala sov tiden för en i min ålder är 9 timmar (tror jag) 00:47 - 11:00 = 10 timmar nästan. Så jag sover ut ta det lungt. Och mian föräldrar tar ansvar. Jag har bara 230:- i månadspeng och det tycker jag suger ! Men det är ju sant som ni säger får man 500:- när man är 12 så klarar man säg inte när man fyllt 18 !

 

//Jonathan - Olsson

------------------------

The Guy With Feeling

 

[inlägget ändrat 2004-03-07 11:40:12 av An0n]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mauritz Lybeck
Och så helt plötsligt så är klockan 00:47. So what ??? Jag sover ändå tills klockan är 11:00 det är helgen njut av den !

Du har rätt AnOn!

Som sagt, jag relaterade för en stund till mina egna barn - fel av mej!

Sorry - men jag menade bara omtanke...

 

Mauritz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, vad kan jag säga "Mauritz"....jag håller fullständigt med!!!

 

Poäng.

 

//MVH Mindsleep

 

*** The answer to knowledge is a question ***

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...