Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

"Nya inlägg" först


Mauritz Lybeck

Rekommendera Poster

Mauritz Lybeck

Ännu en förbättring! Nu slipper jag scrolla sodlänges och ser dessutom direkt var det finns nytt att läsa!

 

Mycket bra! Tack än en gång, Erik! :thumbsup:

 

Mauritz.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erik Junesjö
Mycket bra! Tack än en gång, Erik!
Tack men det är vår webbdesigner Emil som ska ha cred för detta och de andra designförändringar som skett på Eforum.

\\Erik

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onceApixel

Jag tänkte ju precis erkänna, du är för snabb Erik ;)

 

Vi hade ju fått en del önskemål på att ändra upplägget på favoriter nu efter vi har breddat eforum, hoppas ni tycker det blev bättre nu :)

 

//emil

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har breddat eforum, hoppas ni tycker det blev bättre nu

Jag har lite svårt att se syftet med "nya <pil>". Pilen fick mig att undra om man kunde fälla ut nåt (som med +-tecknet kanal-listan till vänster) men så var inte fallet. Att det är nya inlägg står ju lixom i huvudet på tabellen.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onceApixel

Det var helt och hållet en fråga om överskådlighet. Att istället skriva "nya i" på varje rad gjorde det mindre tydligt.

 

Sedan så används samma pil i menyn och den kan du ju inte heller fälla ut, så att den skall förknippas med någon sådan funktion tror jag inte kommer bli något problem :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var helt och hållet en fråga om överskådlighet.

Jag tyckte det blev grötigare och betydligt mer svåröverskådligt än vad jag tror det skulle vara om det inte stod "nya >".

 

I mina ögon skulle det bli betydligt snyggare (och läsbarare) om antalet och namnet separerades av antingen <space><pil><space> eller bara ett litet mellanrum. Min huvudinvändning gällde att upprepa ordet "nya" på varenda rad.

 

Sedan så används samma pil i menyn

Jag tycker den är rätt meningslös (både för funktion och looks) där också men menyn använder jag aldrig ändå. Sen den började ta en massa plats till vänster har jag lärt mig att helt ignorera den.

 

However, smaken är ett partitionerat koncept. Jag vänjer mig säkert.

 

 

[inlägget ändrat 2004-03-04 14:27:10 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A, jag får väll lov o hålla med dom andra som tycker att det blev grötigare nu. Lite onödigt med "nya" på varje rad...

 

Men jag har sett en del mindre designförbättringar...bra :)

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

onceApixel

Jo, jag håller med er till viss del. Men det är inte helt upp till mig om det skall ändras igen eller inte. Jag ska framföra era synpunkter till "the man in charge" :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lillen_009

håller med. Kolumnen heter "nya inlägg" och då borde det räcka att det står 10 eller 8 -> man har redan påpekat att de är nya. kaka på kaka är aldrig bra

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jepp.. första funktionen som är till någon nytta efter om designen :thumbsup:

 

 

skulle vara bra om man kunde klicka på "10 nya" och komma till forumet, så slipper man scrolla ut till forum namnet

[inlägget ändrat 2004-03-04 16:47:04 av Stoffe-2k]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aha, NU fattar jag vad alla bubblar om!

Om man inte har några favoriter i Mina favoriter så finns det ingen Nya Inlägg -knapp.

Jag läser bara alla inlägg i alla forum.

 

 

0x--x0

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...