Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Anmälan av inlägg?


Milkman

Rekommendera Poster

Jag förstår ingenting, varför är detta inlägg anmält?

 

//eforum.idg.se/viewmsg.asp?EntriesId=442516#442875

 

/Milkman

 

Upptäck den digitala världen med MS Windows ME.

Baksidan av CD-asken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eminos skrev:

Förmodligen en feltryckning...har nollställt anmälningen nu...

Ehhm...

Va ?

Hur kan en sk feltryckning nollställas av en moderator i ett annat forum ? och detta pga en förmodan.

 

När man anmäler ett inlägg så bifogas en förklaring, ju.

Raderas den automatiskt ?

 

Jag provar en gång till...

 

/TN

Jag börjar förstå att man måste trycka CTRL-A CTRL-C på alla inlägg och sedan spara lokala kopior av det man skrivit.

 

Fast kanske Eforums regler inte gäller för vissa ?

 

[inlägget ändrat 2003-05-10 23:29:27 av Don Tomas]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehhm...

Va ?

Hur kan en sk feltryckning nollställas av en moderator i ett annat forum ? och detta pga en förmodan.

Enkelt.

 

När man anmäler ett inlägg så bifogas en förklaring, ju.

Raderas den automatiskt ?

Nej.

 

 

Jag provar en gång till...

 

....

 

Fast kanske Eforums regler inte gäller för vissa ?

Vad är ditt problem, och vad är anledningen till att du envist anmäler XL-Dennis inlägg?

 

Du retar dig på att XL-dennis gör reklam för sin webbplats. Så vad är konstigt med det?

 

Han länkade till http://www.xldennis.com/Mallar.htm där det uttryckligen står att alla mallar är freeware.

 

Jag förstår inte problemet?!?!

 

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej jag fattar inte heller varför någon anmält det inlägget? Anmäl de andra som länkar dit oxå i så fall? ..och länken innehåller juh PRECIS det som frågeställaren frågar efter - och dessutom gratis... varför anmäla det?

 

--

.Wey

 

Future Hero Next Generati0n

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Hur får man reda på förklaringen av anmälningen?

Om den som har anmält inlägget inte har skrivit något i meddelande rutan eller inte talar om på annat sätt varför, så lär vi inte få något svar.

 

Att anmäla XL-dennis inlägg i nämda tråd var konstigt. Han är förövrigt värd poäng för all bra & gratis hjälp han ger oss alla på Eforum.

 

Och han har då inte brutit mor regel 5.

//eforum.idg.se/Eforumintro.asp#Del7

 

/Milkman

 

Upptäck den digitala världen med MS Windows ME.

Baksidan av CD-asken.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men Don Tomas hade tydligen skrivit en förklaring som jag helt missade, så nu undrar jag hur jag i fortsättningen ska undvika att missa denna förklaring...var hittar jag den mystiska förklaringen?

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om en anledning till anmälan ges så skickas den via e-post till moderatorn för forumet.

 

Ciao,

Anders

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om en anledning till anmälan ges så skickas den via e-post till moderatorn för forumet.

 

Aha, ja...det var därför jag helt missade denna anledning...hur som hälst så var det "en feltryckning" (=dålig anledning), så jag gjorde inte helt fel när jag nollstälde anmälningen...tycker jag...:)

 

Fast iomé att alla moderatorer kan nollställa anmälningar, så vore det väl bra om alla moderatorer (på nåt vis) kunde se anledningen till anmälningen...

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Va ?

Hur kan en sk feltryckning nollställas av en moderator i ett annat forum ? och detta pga en förmodan.

 

Man kan som moderator inte nollställa anmälan mer än i sina egna forum som man är moderator för.

 

Sedan bedöms anmälan av oss moderatorer mot reglerna som finns på eForum. Finns det ingen anledning till anmälan eller förklaring så nollställs den av moderatorn på just det forumet.

 

Undantag om det är personangrepp och svordomar i tråden. Då behövs förstås ingen förklaring. :)

 

Fast iomé att alla moderatorer kan nollställa anmälningar, så vore det väl bra om alla moderatorer (på nåt vis) kunde se anledningen till anmälningen...

 

Förklaringen du skriver i den lilla rutan följer med som ett slags ABUSE-anmälan från eForum via mail till berörd moderator.

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

 

[inlägget ändrat 2003-05-11 12:27:58 av Stefan Eklinder]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan som moderator inte nollställa anmälan mer än i sina egna forum som man är moderator för.

 

Öh?...jag kunde ju...en bugg i eForum kanske?

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder
Öh?...jag kunde ju...en bugg i eForum kanske?

 

Möjligt, som moderator får jag bara anmälningar från mina egna forum som jag är moderator för.

 

Har faktiskt aldrig provat under min första månad som moderator att nollställa någon annans moderators anmälningar.

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det är inte en bugg. En moderator får nollställa anmälningar i alla forum, men man kan inte se vad anmälningen handlar om.

 

 

_________

TicoRoman - Anfall är bästa försvar

 

[inlägget ändrat 2003-05-11 12:32:21 av TicoRoman]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stefan Eklinder

Jasså, det trodde jag inte att det gick. :)

 

---

/Stefan Eklinder

 

"Informationsteknologin tränger in som sand

i byxorna. Man blir inte av med det"

 

Jonas Ridderstråle

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En moderator får nollställa anmälningar i alla forum, men man kan inte se vad anmälningen handlar om.

 

Vad är vitsen med att kunna nollställa men inte kunna se anledningen?

 

/Eminos

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...