Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Till önskelistan - Senaste inläggen


fhe

Rekommendera Poster

Jag vet att det är långt kvar till jul men om jag finge önska mig en sak på eforum (utöver mer poäng och coola utmärkelser :-) så skulle det vara en "flik" till på //eforum.idg.se/category.asp eller en annan sida där jag kunde få samma fina överblick över forumet men som begränsade sig till de forum jag har i "Mina favoriter".

 

När datorkrig, eller nåt annat forum som jag struntar i fullständigt i, svämmar över med inlägg så kan jag liksom inte använda "förstasidan" för att ha totalkoll på vad som händer i de delar av eForum som intresserar mig (och några till).

 

Ett alternativ vore en variant där man kunde lägga ett forum till en ignore-lista (och därmed kunna fortsätta att ha lite koll även på sånt som normalt inte ligger i "Mina favoriter").

 

 

[inlägget ändrat 2003-01-20 17:18:39 av fhe]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att det är långt kvar till jul men om jag finge önska mig en sak på eforum (utöver mer poäng och coola utmärkelser :-) så skulle det vara en "flik" till på //eforum.idg.se/category.asp eller en annan sida där jag kunde få samma fina överblick över forumet men som begränsade sig till de forum jag har i "Mina favoriter".

 

Håller med! Men samtidigt ska självklart förstasidan behållas som den är så att man kan hänga med i allt som händer om man vill oxå. Ny flik låter bra!

 

--

Some say I am crazy.. but the Voices in my head disagree...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller vänd på det - en möjlighet att välja vilka forum man ej vill ha presenterade i en förstasidliknande presentation.

 

Denna idé har jag varit med och diskuterat tidigare, när IDG efterlyste idéer till nästa upplaga av E-forum.

 

Jag väntar med spänning! Hur fortlöper det arbetet?

 

/T

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...