Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Det rör på sig!


nissehult

Rekommendera Poster

Hej. Har problem med att det ibland ej går att få stop på soldaten (min) ispelet, svarar ej korrekt på piltangeter utan vill bara framåt tills man trycker på alla flera gånger då stannar den. Bl a i Projekt IGI, Medal of Honor mm.

Någon som vet var problemet kan ligga. Har trådlös mus samt tangetbord Microsoft.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett trådlöst logitechtangentbord här på kontoret - det är den värsta skräp jag haft på länge :)

 

Bland annat kan jag inte skriva citat-taggar på eforum utan att det 'hänger' sig när jag kommer till / (och får som du banka på alla knappar för att få liv i det igen, med lite tur).

 

Kan vara störningar eller helt enkelt sunkig teknik. Har du en vanlig bildskärm kan du se till att flytta mottagaren så långt ifrån den som möjligt.

 

I de flesta onlinesoldatspel kan man chatta, och om man springer när man råkar trycka på chatknappen lär soldaten fortsätta springa tills du skrivit klart ditt meddelande och tryckt enter ;)

 

--

.Wey

 

..I’m the king of all time, nothing is impossible in my all powerful mind.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magnus Lindqvist
Jag har ett trådlöst logitechtangentbord här på kontoret - det är den värsta skräp jag haft på länge :)

 

Har också trödlöst Legitech tangentbord+mus och det fungerar alldeles utmärkt för mig. Hade ett Genius tidigare och det var det säsmta jag haft.

Antar att det är skiftande kvallité..

 

// Magnus

 

 

--Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.--

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag har även en trådlös logitechmus hemma (två faktiskt) som jag inte alls upplever några besvär med (utöver lägre scores i actionspel förstås ;)

 

Inhandlade precis några MX300 - sanslöst lyft ifrån en opålitlig trådlös på kontoret till den här sladdmojjen - nu kan jag bli produktiv igen, såfort jag ersatt tangentbordet också.

 

Fråga: Sladdat tangentbord, vinklat - finns det några alls idag? Eller är M$ Natural Keyboard-derivaten (massa fula extraknappar) de enda som tillverkas?

 

.wey

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...