Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Blå fyrkant


Bearson

Rekommendera Poster

Jag har förmodligen en dum fråga men kanske någon här kan svara på den. Jag kör WinXP och har en blå fyrkant uppe i vänstra hörnet. Jag kan ta tag i den och flytta runt den och om man drar muspekaren över en del av den ändras muspekaren till en hand. Jag har sett det på andra datorer som inte kör XP...

 

Någon som vet vad det är?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du Babylon installerat, för då får man en liten "plupp" i vänstra hörnet, men jag kan inte dra i den...lr få nån hand!!

 

 

//Dreben

_____________________________________________

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Babylon vet jag inte vad det är så jag tror inte jag har det installerat. Från början var det en jätteliten "plupp" som jag drog och klickade på som en liten tok... Sen kunde jag flytta på den... Jag kan inte se något suspekt program i taskmanagern så jag hoppas att det inte är något spyware eller liknande...

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du prövat att högerklicka på den och läsa infon på skärmen?

 

 

_______________________________________

...kan andra tigga poäng så kan väl jag.

Hoppas bara att jag förtjänat dem

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan inte högerklicka på den... Jag körde däremot AdAware som tar bort spyware och efter en reboot så var det borta!

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du hade möjligen inte Kazaa igång och minimerat till en ikon brevid klockan? Åtminstone får jag en liten blå avlång fyrkant som går att flytta omkring då.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...