Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Öppna nya program från Folder Markers


rom1rom
 Share

Go to solution Solved by Mikael63,

Rekommendera Poster

Jag har laddat ner ett nytt program från Folder Markers. Programmet installeras helt ok  programmet kan bara avinstalleras men går inte att öppna

 

/Eva-Britt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag köpte programmet från Folder Markets och i samband med betalningen så fick jag en länk som jag laddade ner och försökte öppna som administratör. Men det enda som händer när jag försöker öppna programmet är att det går att avistallera men inte att öppna. 

Programmet ligger under startmenyn och på kontrollpanelen så det ser ju ut som att det finns vilket det ju tydligen inte gör

Jag har tidigare köpt program från samma ställe och laddat ner och öppnat dom utan problem

Detta är väl vad jag gjort  

Jag har en HP dator med windows 10

/Eva-Britt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Din story haltar lite. Varför börjar du med att öppna det som administratör?

Har du haft problem med program från dem tidigare?

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Solution

Jag tror att det du köpt är ett "tilläggspaket" till ett annat program och då finns inget att starta. Däremot har du kanske fått några extra val om du högerklickar på en mapp?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter ett flertal mail med Folder Marker kom det fram att informationen jag fick vid köpet inte stämde utan det var som du skriver ett "tilläggspaket".

Jag begärde återbetalning av summan jag betalat och idag har pengarna kommit i retur mitt konto

 

Eva-Britt

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...