Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Philips Amplifer från år 1987


BÅE777
 Share

Rekommendera Poster

 

https://auctionet.com/en/309308-studio-for-kasetter-d6650-double-casette-recorder-studio-ii-philips/images

Kopier länken. 

Hej. Jag har en sådan här Philips Amplifer från år 1987. Jag ska bygga om den. Jag ska ta bort casset lådorna till höger och vänster. Jag ska behålla trälådan. Jag ska lägga in en ny TRÄPANEL med nytt case och så vidare. Jag ska byta ut den befintliga AUX  MIC 1  Mic 2  MASTER och alla dessa ingångar. Amplifern fungerar i dag med 12 volt och med 220 volt.  Jag ska använda högtalarna. Sedan söker jag hitta en inergrerad KOMBI modernare "case electo ljud mixer , med MIC 1 och MIC 2. AUX  - USB ingång Och SD kort ingång. Som jag ska montera in i den här Ampifern Philips lådan. Jag ska även montera in ett laddbart batteri som ger 12 volt. Ge mig TIPS och INFO om de med.  Förstår att det inte kanske går att använda gamla och nya electronic kretskort komponenter. Men gör ändå ett försök för att se vilka svar jag får, från er andra, som kan de här mycket bättre än jag. Och som gärna vill ge mig information och TIPS från olika elecktronik företag i Sverige eller China eller Taiwan. Sänd mig datalänkar till min e post adress och ge mig förslag.  Skriv till    Tack så mycket för er hjälp.

 

Hör av er. Vänligen från Bengt.

 

IMG-0675 (2).JPG

Redigerad av Cecilia
Tagit bort mejladress, det är privat information som inte spamspindlar ska kunna plocka upp samt gjort rubriken enklare/Cecilia, moderator
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...