Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Problem att logga in på Twitter


Spac3man
 Share

Rekommendera Poster

jag kan inte logga in på mitt konto. står att jag angett fel anv eller lösen.
har provat att återställa mitt lösenord och får länken till min mail men när jag ska välja nytt lösen så kommer det upp någon ruta som säger att det är ett tekniskt fel men det lär ju inte stämma, eller?

har provat byta lösen flera gånger men det bli samma hela tiden.

testade också med twitters supportgrej men när jag skickar mailet så får jag ett automail om att mailen jag angett i förfrågan inte stämmer överrens med det mail som är assosierat med mitt konto hos twitter, hur nu det kan vara möjligt då jag får länken dit för återställning av mitt lösen.

någon som vet vad det är frågan om och hur jag gör för att lösa problemet?

har även provat att logga in med annan browser och med mobilen, funkar inte det heller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När du loggar in till twitter så kan du ange antagligen telefinnummer, användarnamn eller e-post, vilket anger du? Har du berättat för twitter ditt telefonnummer?

 

När du gör en lösenordsåterställning så kan du ange e-post, användarnamn eller telefonnummer, vilket anger du? Om du anger din e-post så kanske dom skickar en länk till den e-postadressen, men om du anger ditt användarnamn får du fortfarande ett e-brev med länk? Kommer den till den e-post du förväntar dig, du skriver i din tråd med utmaning att logga in på Microsoftkontot att du inte kommer åt alternativ e-post, det är inte så att det är den e-posten som twitter är kopplad till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)

när jag försöker logga in så anger jag användarnamnet. har även provat med mailadressen.

jag har inte lagt in mitt telefonnummer någonstans på mitt konto vad jag vet, om det var det du menade?

 

när jag ska återställa mitt lösenord så har jag provat med mitt användarnamn och även provat med min mailadress.

jag får länken till min mail där jag ska återställa mitt lösenord och jag kan öppna länken och kommer till sidan när jag får välja nytt lösenord. men när jag ska bekräfta det nya lösenordet så får jag upp denna ruta 

We6BDr1.png

 

 

Redigerad av Spac3man
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du provat att byta lösenord även med mobilen över mobildata i stället för över ditt trådlösa nätverk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, skrev Cecilia:

Har du provat att byta lösenord även med mobilen över mobildata i stället för över ditt trådlösa nätverk?

hmm..tror jag gjorde det med wifin men ska prova mobilnätet.

provade nu men det blev samma ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...