Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skräppost O.K.


Brimsgutten
 Share

Rekommendera Poster

Jag hade tidigare Thunderbird, men nu kör jag med Outlook.

Jag är nöjd med programmet, men viktiga meddelanden kan hanteras som skräppost.

 

Sedan kan de lätt försvinna.

 

Jag borde kunna ställa in Outlook, så att inga meddelanden blir skräppost.

Tacksam för all hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäller det Outlook, som ingår i Microsoft Office, eller Outlook.com, f.d. Hotmail? I Outlook.com kan du lägga till adresserna för de avsändare som du vill ha e-post från i Betrodda avsändare.

47896326_Betroddaavsndareihotmail.thumb.png.dca35197258e2930b44bf69eb355ffc3.png

Inställningar, alltså ikonen med ett kugghjul uppe till höger. Välj Visa alla Outlook-inställningar, Skräppost, Betrodda avsändare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är möjligt att du använder Officepakets Outlook så då får du vänta på svar från någon annan som gör det. I webbläsarOutlook.com ser det i alla fall ut så här. Se min svarta pil

1746993146_Kugghjulhotmail.thumb.png.0dfd4e437bcb54c6c934aeabf430020e.png

Redigerad av mbgtmari
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gällande Outlook 365, så letar du efter 3 st vågräta prickar/punkter längst till höger på menyraden som ger fler kommandon, där kan man leta upp Skräppost och Skräppost alternativ.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

30 minuter sedan, skrev Laso:

Gällande Outlook 365, så letar du efter 3 st vågräta prickar/punkter längst till höger på menyraden som ger fler kommandon, där kan man leta upp Skräppost och Skräppost alternativ.

 

30 minuter sedan, skrev Laso:

Gällande Outlook 365, så letar du efter 3 st vågräta prickar/punkter längst till höger på menyraden som ger fler kommandon, där kan man leta upp Skräppost och Skräppost alternativ.

Arkiv Ta Bort Flytta ... xxx

 

Ingenting händer när jag klickar på de tre punkterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev Cecilia:

Tack för ditt för ditt svar!

Hittar inte ta bort grupp.

 

1 timme sedan, skrev Cecilia:
1 timme sedan, skrev Cecilia:

 

 

35 minuter sedan, skrev Laso:

Gällande Outlook 365, så letar du efter 3 st vågräta prickar/punkter längst till höger på menyraden som ger fler kommandon, där kan man leta upp Skräppost och Skräppost alternativ.

 

1 timme sedan, skrev Cecilia:

 

1 timme sedan, skrev Cecilia:

 

1 timme sedan, skrev Cecilia:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 minuter sedan, skrev Brimsgutten:

Hittar inte ta bort grupp.

Fast Ta bort har du ju så pröva med det.

 

Eftersom det står "Ta bort grupp" där "grupp" inte är fetstil så kanske det varierar vad det står med årsmodellen på Office.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...