Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Behöver ny billig bärbar dator


MrPeter
 Share

Rekommendera Poster

Tjenare! 

 

Min trogna gamla bärbara dator gick i graven efter att få smaka på 0.5 Liter fanta. Datorn var tydligen allergisk. 

 

Så nu har jag ingen bärbar dator men är i behov av en väldigt simpel bärbar dator. 

 

Mina krav: Den ska klara streama filmer från te.x. netflix utan problem. 

 

Inte ett krav men starkt önskemål är att den ska ha ett "starkt" nätverkskort. Inte i hastighet utan i bandvidd (meter). Vet inte om det finns olika. 

 

Med dessa önskemål undrar jag, vilken dator är billigast som stöder mina förväntningar? 

 

Tack på förhand!

 

Mvh

Peter

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, skrev MrPeter:

Tjenare! 

 

Min trogna gamla bärbara dator gick i graven efter att få smaka på 0.5 Liter fanta. Datorn var tydligen allergisk. 

 

Så nu har jag ingen bärbar dator men är i behov av en väldigt simpel bärbar dator. 

 

Mina krav: Den ska klara streama filmer från te.x. netflix utan problem. 

 

Inte ett krav men starkt önskemål är att den ska ha ett "starkt" nätverkskort. Inte i hastighet utan i bandvidd (meter). Vet inte om det finns olika. 

 

Med dessa önskemål undrar jag, vilken dator är billigast som stöder mina förväntningar? 

 

Tack på förhand!

 

Mvh

Peter

https://www.netonnet.se/art/dator-surfplatta/laptop/chromebook/lenovo-3-cb-11igl05-82ba0002mx/1013299.16492/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dator, brukar inte gilla socker !

Jag fick ett gott råd som har rädda mina datorer,  in skaffa lös tegentbord , 

Både läsk, te, kaffe, har kommit över tagentbord, 

Låt säga 90% har fått plockas i sär och torkat upp , när inte gott, så blivit nytt tagentbord .  

 

Var är ca 350 kr  mot 7000 kr 

 

Kan något tänka på !

Invändningen mot lösa tagentbord bärbart samma sätt. 

Nogot tynger i data väskan !

Räddning blir kaffe, te, läsk, 

Till med vatten kan stalla till det

Eller så låter man bli dessa produkter som vill dricka vi tv och dator. 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 Share

×
×
  • Skapa nytt...