Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Finns det något program som liknar Total commander


MariaE

Rekommendera Poster

Finns det något program som liknar Total commander till Linux. Wine vill jag inte använda för det blir bara fel med wine. Dessutom är det jätteliten text också... I Tux commander och Krusader finns inte möjligheten att döpa om  eller flytta många filer med samma namn. Det är bättre med kopior av samma fil än överskrivna filer. :) Kopiorna kan man ju ta bort om man inte vill ha flera kopior i samma mapp. Detta program är inte så bra som ni ser... Men det  beror nog mest på att filerna inte är bra. Jag har försökt  kopiera filer till en disk som är full...

/Maria

post-120863-0-80428600-1456568586_thumb.jpeg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett antal förslag finns på sidan Alternatives to Total Commander for Linux och du får läsa om exakt vad de har för funktioner innan du installerar dem så att du inte installerar någon som inte kan göra det du vill.

Jag   chansade på att  installera Double commander men det verkar inte funka alls. De andra programmen har inte de funktioner som jag vill ha. Jag har använt de flesta av dem... Jag får väl chansa på att installera Wine i så fall och Total commander...Det var till min gamla dator som Wine inte funkade ....    Det kanske funkar nu?

/Maria

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...