Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp med drivrutiner


Rusz

Rekommendera Poster

Skulle verkligen behöva eran hjälp att hitta rätt drivrutiner till min bärbara, har letat som en gris och har hittat en del rätta drivrutiner men tror grafikkortet och processorn kaosar iaf då jag har grymt lagg när lite effekter kommer medan jag spelar SMITE, och detta hände efter att jag formaterade datorn och installerade om allting from scratch, så tror jag har lyckats installera några fel drivrutiner, men behöver professionell hjälp nu att hitta rätt så jag kan använda min dator fullt ut! :)

Specifikationer om datorn:

Toshiba Satellite L875D-100
AMD Quad Core A8-4500 APU with Radeon HD Graphics (4CPUs), ~1.9GHz
AMD Radeon™ HD 7640G + 7610M Dual Graphics
8GB RAM
Windows 7 x64-based PC
 

Jag har redan testat AMDs Autodetect och funkar inte, den säger bara att min dator inte är kompatibel med den och ska kontakta tillverkaren istället på deras hemsida, men kommer inte ens in på den för när jag söker på mitt Serial eller Product-ID säger den bara fel, trots att det är rätt...

Serial: 6C253583R
Product-ID: PSKBUE-009007N5

 
Har försökt allt jag kan närmaste veckorna och börjar bli hyfsat irriterad just nu :P

Tack på förhand käre själ!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sökte bara på google: Toshiba Satellite L875D-100 drivers

 

såg en länk som gick till toshiba.eu

post-124092-0-04381100-1385849120_thumb.jpg

 

Där tror jag att du kan hitta alla drivers för datorn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen till Eforum.

 

Är det denna dator? Kontrollera noga! http://www.toshiba.eu/innovation/download_drivers_bios.jsp?service=EU&mode=allMachines&action=search&teddProduct=7534&selShortMod=3534

 

Ladda ned alla drivrutiner och installera dessa.

Jag rekommenderar dock att du bara installerar en åt gången > startar om datorn > kör Windows update > installerar nästa > startar om datorn > kör Windows update => osv.

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...