Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Fixat - Gamla utseendet på Aktiva Trådar


gip

Rekommendera Poster

Går det att få tillbaka det gamla utseendet på Aktiva Trådar? På den nya sidan med mer detaljer är det väldigt svårt att få en överblick.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iofs bättre, men inte samma överblick som Aktiva Trådar.

 

Det enda som tillkommit i Aktiva Trådar är att man ser texten från första inlägget. Tidigare var varje tråd en ganska smal rad, nu vet man knappt var en slutar och nästa börjar, för alla är olika stora.

 

Jag vill kunna se en enkelt lista över vilka trådar som det varit aktivitet i och vilka jag har skrivit i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Iofs bättre, men inte samma överblick som Aktiva Trådar.

 

Det enda som tillkommit i Aktiva Trådar är att man ser texten från första inlägget. Tidigare var varje tråd en ganska smal rad, nu vet man knappt var en slutar och nästa börjar, för alla är olika stora.

 

Jag vill kunna se en enkelt lista över vilka trådar som det varit aktivitet i och vilka jag har skrivit i.

Håller fullkomligt med.

 

Ett långt inlägg sabbar förstasidan för Aktiva trådar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, håller med gip. Här är ett exempel på hur det kan se ut. I alla fall på min dator med Firefox. Det är inte direkt lättöverskådligt. URL:en gör det inte direkt lättare. :)

post-36233-0-05844800-1290614740_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är aktiva trådar-sidan (och även sökresultatssidan) lite mer läsbar. Tycker ni att man får en lagom lång förhandsvisning av trådarna eller behöver den kortas/förlängas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni att man får en lagom lång förhandsvisning av trådarna eller behöver den kortas/förlängas?

Förhandsvisningen är lagom lång, men det är för stor text i förhandsvisningen. Skulle behöva minskas så att förhandsvisningen blir en rad kortare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förhandsvisningen är lagom lång, men det är för stor text i förhandsvisningen. Skulle behöva minskas så att förhandsvisningen blir en rad kortare.

Instämmer, det finns ju ingen anledning till att typsnittet där ska vara större än på andra ställen i forumet.

 

Går det att rensa bort formateringar? Just nu finns ett inlägg som börjar med:

Hej,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...