Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

EFTERLYSNING: Har du råkat ut för spionprogram någon gång?


Carl Lofgren

Rekommendera Poster

Carl Lofgren

Hallå! Vi håller på med en artikel om spionprogram och hur man får bukt med dessa. Har du några erfarenheter av spionprogram? Har du någon gång råkat ut för att du laddat hem något som inte riktigt visat sig vara det du trodde?

Vi vill gärna veta mer om vad som hände och hur du bad dig åt för att bli av med eländet. Hör av dig!


Carl Löfgren

Teknisk redaktör / PC För Alla

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå! Vi håller på med en artikel om spionprogram och hur man får bukt med dessa. Har du några erfarenheter av spionprogram? Har du någon gång råkat ut för att du laddat hem något som inte riktigt visat sig vara det du trodde?

Vi vill gärna veta mer om vad som hände och hur du bad dig åt för att bli av med eländet. Hör av dig!

 

Carl Löfgren

Teknisk redaktör / PC För Alla



Jag har fått flera spionprogram på min dator.
För att ta bort dom så skannar jag datorn med kaspersky, sen threatfire..
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carl Lofgren @ 2009-04-24, 09:24

Hallå! Vi håller på med en artikel om spionprogram och hur man får bukt med dessa. Har du några erfarenheter av spionprogram? Har du någon gång råkat ut för att du laddat hem något som inte riktigt visat sig vara det du trodde?

Vi vill gärna veta mer om vad som hände och hur du bad dig åt för att bli av med eländet. Hör av dig!


Carl Löfgren

Teknisk redaktör / PC För Alla



Är du ny på Pc för alla? Man brukar heta då  Pc för alla och du står inte med på Vi gör Pc för alla, dessutom är du ny medlem. Sen undrar jag varför du heter Carl Lofgren och inte Carl Löfgren?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carl Lofgren

Aha! Du är mig på spåren. Jag är egentligen inte alls någon skribent utan ett spionprogram hela jag :) Seriöst. Jodå, jag skriver för PFA. Om du kollar på de tekniska nyheterna så står mitt namn där minst ett par gånger om dagen.

Ny medlem i Smart - gammal i gården på IDG.

Carl Lofgren @ 2009-04-24, 09:24

Hallå! Vi håller på med en artikel om spionprogram och hur man får bukt med dessa. Har du några erfarenheter av spionprogram? Har du någon gång råkat ut för att du laddat hem något som inte riktigt visat sig vara det du trodde?

Vi vill gärna veta mer om vad som hände och hur du bad dig åt för att bli av med eländet. Hör av dig!


Carl Löfgren

Teknisk redaktör / PC För Alla



Är du ny på Pc för alla? Man brukar heta då  Pc för alla och du står inte med på Vi gör Pc för alla, dessutom är du ny medlem. Sen undrar jag varför du heter Carl Lofgren och inte Carl Löfgren?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...