Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

lösenord i rar


schwarz

Rekommendera Poster

ultimatescar

jag tror inte att det går och göra så men jag kanske har fel men vad du kan göra är att extraktera filen från rar fil(om du har lösen) och skapa en rar fil igen utan lösen. och om du menar att du har en rar fil med lösen skydd och du har ingen lösen det finns några rar lösen cracker men det tar väldigt lång tid beror på hur lång lösen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja jag ska förklara frågan altså jag har en rar fill på 3,68gb och det är ett lösenord som jag inte kan i den för att koma åt inehålet. lösenordet vill jag ta bort eller knäka så att jag kan bråna det till en bootcd och få min kompis dator att starta igen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

schwarz!

Har använt deras program vid några tillfällen. Ibland har det lyckats. men det kan ta tid.

http://www.elcomsoft.com/

Jag har förstås använt  "fuskversioner" av programmen, men hur du fixar det, får du själv lista ut. Det finns ett annat namna för fuskversioner, men bäst att inte säga för mycket.  

Allt går att fixa med lite list och slughet och på internet, är ju det mesta gratis.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sökte lite och hittade ett pogram som heter Advanced Archive Password Recovery det stod i ca3:30h men den öppnade inte fillen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...