Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Något skumt händer - antingen grafikkort lr processor...


merch

Rekommendera Poster

Hej!

Jag har stött på ett märkligt problem som jag faktiskt har haft för länge sedan tidigare.

Jag installerade Call of duty - war at worlds tidigare idag. Installation och dylikt gick utan problem, men problemet uppstår när jag börjar spela. Det flyter på bra i cirka 1-2 minuter, sen blir allt hackigt som sjutton! menyer och allt. Det är alltså inte att datorn inte klarar av minimumkraven, för det gör den utan problem (amd athlon x2 dual core 4600+ 6gb ram, Vista 64)

Vad jag vill minnas så tog jag ner och installerade en "dual core optimizer" för att lösa problemet då jag hade det förra gången, men det va utan resultat nu.


Jag har senaste drivrutinerna till mitt grafikkort, Nvidia 7900.
 
Någon som vet hur jag kan gå vidare? Känns inte som det är pga vista 64, för problemet har alltså funnits förut på annat operativsystem oxå.

Tack och håller tummarna på att någon kan lista ut vad som är fel!

Mvh
Hans

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ingen aning om vad felet är men jag skulle iallafall sökt igenom datorn med Malware anti-malware bytes. Sedan kollat med Uniblue om det finns nya drivrutiner till något i min dator. Möjligen laddat ner CCleaner och kollat efter fel på registret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...