Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Jag vill se de senaste frågorna, inte de populäraste eller senast besvarade.


bmhson

Rekommendera Poster

Ja rubriken säger väl det mesta. Förr tittade jag ofta på PC för Allas förstasida vilka frågor som var nya sen förra gången jag kollade, men det verkar inte gå längre. Inte sjutton bläddrar jag igenom en massa gammalt för att hitta eventuella problem som jag kanske skulle kunna bevsvara.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson

Hej!

Det här är en av de saker vi jobbar på. Vi kommer att lägga till nya listor på startsidan för forumet, så att man kan bevaka forumaktiviteten på det sätt man själv föredrar.

Idag har vi senaste inläggen och populäraste trådarna - men vi kommer att lägga till senaste trådarna som alternativ. Vi kommer också att fixa längre listor, för de som föredrar det.

Redan idag går det att övervaka de senaste trådarna i forumet, om du använder en rss-läsare (som exempelvis Google Reader). Då kan du prenumerera på den här rss-feeden: http://pcforallasmart.idg.se/rss/latestthreads.jsp

Du kan också lägga till feeden i rss-funktionen i någon av webblässarna Firefox 2 eller Internet Explorer 7.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 veckor senare...
Hej!

Det här är en av de saker vi jobbar på. Vi kommer att lägga till nya listor på startsidan för forumet, så att man kan bevaka forumaktiviteten på det sätt man själv föredrar.

Idag har vi senaste inläggen och populäraste trådarna - men vi kommer att lägga till senaste trådarna som alternativ. Vi kommer också att fixa längre listor, för de som föredrar det.

Redan idag går det att övervaka de senaste trådarna i forumet, om du använder en rss-läsare (som exempelvis Google Reader). Då kan du prenumerera på den här rss-feeden: http://pcforallasmart.idg.se/rss/latestthreads.jsp

Du kan också lägga till feeden i rss-funktionen i någon av webblässarna Firefox 2 eller Internet Explorer 7.
 I Opera då?..;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pontus Jeppsson
I Opera då?..;)


Har lite dålig koll på Opera, men visst finns det rss-stöd i den?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag sitter på ett annat forum och hjälper människor och älskar den typen av forum helt underbart.
så här set det ut

Forumet värkar komma från ips och är jätte skönt. Men ser om det kommit in någon nytt inlägg direct genom att det lyser vid sidan om + att man ser vilket som är senaste inlägget i tråden direct från start. helt underbart..

ett litet tips bara :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...