Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

säkerhetskopia av IE


rille123

Rekommendera Poster

hej fick ett litet gult fönster här på min dator angående IE,och så här står det:gammal säkerthskopia av IE ändringar i internet explorer inställningar har detekteras.

vi rekommenderar att du kontrollerar att värderna som lagrats i säkerhetskopian är korrekta. och så frågar den om jag vill göra det nu el senare. MEN när jag går in där så förstår jag inte vad som skall göras vet inte vad jag skabörja nånstans. tack för all hjälp jag får

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst ollemunter

rille123!

Har aldrig hört eller sett nåt liknande. Kan det vara något skräp som hoppat in i din dator, du skriver inte vad det är för 'IE' är det 'Internet Explorer' eller vad?

 

Normalt anger man 'IE7' om det gäller den senaste versionen av webbläsaren.

 

Du måste nog delge forumet mera information för att någon skall nappa.

 

Säkerhetskopia i den formen, har jag heller aldrig hört talas om.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hejsan nu fick inte det fönstert som jag skulle skicka till dig ,men denna blå skärm fick ja ,hur gör man då vågar inte försöka

C:\Documents and Settings\Rickard\Lokala inställningar\Temp\~7aca82c147efc1c76cb669e7e000.jpg

 

[inlägget ändrat 2008-01-15 23:21:40 av rille123]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://imageshack.us/

Välj image

I rutan så klistrar du in ditt filnamn:

C:\Documents and Settings\Rickard\Lokala inställningar\Temp\~7aca82c147efc1c76cb669e7e000.jpg

 

Tryck på 'host it'

På nästa sida kopiera texten i nedersta rutan där det står Direct link to image och klistra in här.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...