Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Eniro ställer till problem


HifiEgo

Rekommendera Poster

Jag har haft Eniro som startsida. Men det underliga med den sidan är att när musmarkören placeras på sökfältet blinkar den snabbare och i otakt. Cpun går även upp i 100%. När jag bytte startsida försvann det. Undrar om fler råkat ut för detta fenomen? Har ni det så byt startsida! Alla våra datorer hade samma problem så något fel på dom kan det inte vara då. Alla funkar nu när Eniro är borta. Underligt att en sån berömd och välbesökt sida har såna problem.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Mikael för det tipset! Den sidan var ju jättebra som startsida, fanns mycket användbart där. Jag söker mycket på nätet så därför har jag haft en sökmotor som startsida. Men läser även nyheter så ditt tips var kanon! Tackis =)

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Du har väl sett att du kan skapa flera flikar och även förändra antalet kolumner i dessa?

Jag har ex en flik med en kolumn som bara innehåller PCföralla...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

det finns ju redan en markör där och för mig funkar sidan perfekt. det kan va (flash) reklamen på sidan som ställer till det för dig (om det nu finns reklam, jag ser ingen pga av ett program)

 

vilken webbläsare har du?

 

som sagt så finns det ju massor med startsidor som är bättre än eniro...

jag har haft google så länge jag minns en annan infosida är ju http://www.catweb.nu/

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag använder Slimbrowser..men den är uppbyggd runt Explorer på nåt vis. Spelar ingen roll vilken webläsare jag använder..felet med Eniros sida finns där i alla fall. Har stoppat all reklam i läsaren..men nu bryr jag mig inte om Eniros sida längre...ska det strula så byter jag bara!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Preic..helt rätt! Har kört med Avant tidigare men gillade Slimbrowsern bättre.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...