Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Skärm problem...


mack

Rekommendera Poster

Hejsan

jag har fått en skärm en TULIP 17" HI RES/MPR II COL MON men jag har fått ett litet problem med den...när jag startar upp min dator med den skärmen grafik kortet i så bläddrar bilden hela tiden......(har ett bra grafik kort)precis som jag har förstor upplösning, men när jag startar upp datorn utan skärm och jag stoppar i skärmkabeln burken laddat windows klart, funkar allt som vanligt (när jag stoppat in kabeln igen),kikar jag i enhetshanteraren så har jag en standardbildskärm hur jag än gör, har letat på webben för att hitta npågra drivisar till skärmen för jag tror att det är det jag behöver.(provat jordens alla upplösningar på skärmen ända ner till 640*400 o 255 färgen utan resultat...

 

är det någon som har några idéer eller vet var jag kan hitta drivisar till TULIP 17" HI RES/MPR II COL MON så skulle det hjälpa massor.lite jobbigt att starta upp skiten utan skärm varje gång... :-(

har kikat på windows skivan men finns ingen Tulip som tillverkare med där.

 

så kom igen nu hjälp en stackars kille med skärmen nu :-)

det jag inte kan lär jag mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, så svårt var det inte att hitta drivisarna:

 

http://support.tulip.com/TulipExchange/Public/nlhe0016.nsf/a4fa7ff14a0f71b841256268003d1d69/17f61149cff892a7412562dc0045644e?OpenDocument

 

om det hjälper mot ditt fel, är däremot en helt annan fråga...;-)

 

 

 

/PaleRider

- Mandrake Linux 8.0 är ute nu, MS Windows är mer än ute...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...