Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kan ni hjälpa mig att förenkla texten på min hemsida.


thomas_gbg

Rekommendera Poster

Hej på er all. Kan ni hjälpa mig att förenkla texten på min hemsida.

Först och främst är det start sidan och texten där som jag tänker på ”index.htm”.

Många har påpekat att jag har lite för mycket information men vet inte vilken jag bör ta bort.

All kritik är intressant. Om någon orkar läsa alla sidor och leta stavfel är jag evigt tacksam.

Här är länken till sidan www.pcdator.nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det räcker gott att du har det som står innan rubriken "Datorhjälp hemma hos dig." samt de sista raderna på första sidan. Det andra lägger du på sidan "TJÄNSTER" (eller undersidor till den) och så länkar du till rätt ställe från första sidan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under "Länkar", och längst ner "Verktyg", kanske det skulle hjälpa att med några ord, förklara vad verktygen gör, kan finnas personer som inte vågar klicka på en sådan länk, eftersom dom är direkta nerladdningslänkar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej förstår vad du menar de sista 5 länkarna är mina specialverktyg som jag använder när jag har support. Då kan jag be kunden att hämta ett verktyg och bara säga numret därför har jag inte någon beskrivning. Men du har helt rätt i det du säger tack.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej förstår vad du menar de sista 5 länkarna är mina specialverktyg som jag använder när jag har support. Då kan jag be kunden att hämta ett verktyg och bara säga numret därför har jag inte någon beskrivning. Men du har helt rätt i det du säger tack.

 

 

 

Förstår.

Programmen för punkt 1, 3, 4 och 5 är verktyg/program som jag själv känner igen och använder ibland, 2:an förmodar jag är det program du använder för kunder på distans.

Så visst, men eftersom du har en helt öppen sida, så kan det ju komma även andra dit via t.ex en googling och liknande, och då kan det vara lämpligt med några förklarande ord ändå, men det är upp till dig :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det stämmer 2 är Crossloop som man använder vid fjärrstyrning. Tror du har rätt skall skriva några ord om resten av programmen också. Har du några andra synpunkter tycker du sidan är lätt och förstå eller är där något som är oklart.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...