Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

windows vista business 32-bitars. Uppdat konf steg 3 av 3. 0% färdigt.


observantia

Rekommendera Poster

Hej!

 

Har windows vista business 32-bitars.

 

Mitt problem är: När jag försöker installera en uppdatering visas följande meddelande:

uppdateringar konfigureras steg 3 av 3. 0 % färdigt

När meddelandet har visats återgår datorn till skärmen som visar samma meddelande. Dessutom installeras inte uppdateringen, och datorn startar om.

 

Har försökt med tre olika alternativ som beskrivs på Microsofts webbsida men inget av dem funkar.http://support.microsoft.com/kb/949358/sv

 

Det är helt omöjligt för mig att komma in i datorn överhuvudtaget. Kan inte installera om windows från skiva heller. När jag skrivit in nyckeln får jag ett meddelande att windows endast kan installeras från datorn och det är ju där jag inte kommer in.

 

Vad kan jag göra?

 

Tacksam för all hjälp!

 

Mvh/Lisa

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag skrivit in nyckeln får jag ett meddelande att windows endast kan installeras från datorn...

Skriv inte in nyckeln nu, utan fortsätt med att göra en intstallation. Går det vägen så kan du sedan välja att aktivera och då måste du skriva in nyckeln. Är det en uppgraderingslicens du har, så gör en installation utan att ange nyckel, sedan gör du en uppgradering och anger nyckeln. Uppgraderingen gör du inifrån ett startat Windows.

 

 

 

[inlägget ändrat 2008-09-25 20:17:51 av Maratonmannen]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Hej!!

 

min farfar har samma problem med hans dator, har du löst det? hur gjorde du? tacksam för svar! /Anna

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

observantia

Hej!

Jag fick installera utan att ange nyckeln. Som det står i beskrivningen här ovan.

Testa det.

 

Mvh/Lisa

 

[inlägget ändrat 2009-07-27 13:32:49 av observantia]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...