Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Tjäna pengar snabbt och enkelt!


Robin Nilsson

Rekommendera Poster

Robin Nilsson

Hej! Jag har hittat en bra sajt som man kan tjäna pengar på... Fungerar faktiskt. Ingen pyramid strul här inte. Det ända du behöver göra är att klicka på 10-20 länkar varje dag, så har du över 100 spänn efter en månad.

Men jag har köpt en speciell förmån som gör att jag och alla som registrerar sig på min "referal länk" får 50% extra för varje klick!

Du behöver självklart inte registrera dig på mig länk. Men det är bara ett tips :)

http://bux.to/ redigerat av moderator

 

Tack...

 

 

[inlägget ändrat 2008-01-21 10:53:40 av Cloudberry]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
  • 10 months later...

Jag brukar inte lita på såna där 100% säkra sätt att tjäna pengar! Aala sajter lovar nåt sånt, men jag känner till endast ett fåtal som lever upp till sina löften! Men du, när du väl letar efter sätt att tjäna pengar så kan du få en hel radda här: http://pengarportalen.se/component/content/article/76-76-saett-att-tjaena-pengar-pa-internet.html

Men jag säger igen, lite inte på något du läser! Internet är full med en massa bra saker, men en massa skojare och skurkar samlas här också! Tro mig, det finns inga gratisluncher!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna Moon

Med alla dina pengar du tror dig ha tjänat på fin härlighet tycker man att du borde ha haft råd att ta ett par kurser i svenska språket.

[Olämpligt språk borttaget v moderator]

 

[inlägget ändrat 2009-06-17 02:17:16 av Anjuna Moon]

 

 

 

[inlägget ändrat 2009-06-17 09:54:01 av Cluster]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anjuna, det finns ingen anledning att gå till attack med olämpligt språk.

 

/Cluster

Moderator för Ekonomi

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 8 months later...

SÅ HÄR TJÄNAR DU PENGAR!!

 

 

Läs hela denna texten noga (skriv ut den,ladda ner den eller kopiera den) följ instruktionerna och bara se pengarna komma in!!!

Det är enkelt, lagligt och framför allt du behöver bara investera 60 kronor + frimärken

Det är inte en bluff, det är inte ohederligt, det är inte olagligt och det är 99 % ingen risk - det funkar verkligen

Va bara snäll och följ dom här instruktionerna exakt TILL PUNKT OCH PRICKA

 

 

Det här programmet fungerar tack vare ärligheten och integriteten av dom som är med. Var snäll och hjälp till med den lyckade

framgången genom att följa instruktionerna.

 

 

STEG 1:Ta 3 separata bitar av papper som du skriver "SNÄLLA LÄGG TILL MIG PÅ DIN MAILING LISTA". Sedan skriver du ditt namn och adress på lapparna.

STEG 2: Nu tar du och skaffar dig 3 st svenska tjugo kronors sedlar och lägg en i varje kuvert (Du behöver 3 st kuvert)

STEG 3: Nu skall du ta och placera ett utav dom papperena som du skrev på förut och lägga i varje kuvert.

(du skall nu ha 3 förseglade kuvert med en lapp med "Snälla lägg till. och ditt namn och adress och med en svensk tjuga.)

 

Vad du skapar nu är en service. DETTA ÄR ABSOLUT LAGLIGT. Du begär en laglig service och du betalar för den.!

*******

 

STEG 4: Nu skall du ta bort #1 på listan du ser ovanför, och sen flyttar du upp dom andra (3 blir 2, 2 blir 1 osv.)och sen lägger du

till ditt namn som nummer #3 på listan. det är viktigt att du gör precis som det står.

STEG 5: Ändra vad du vill i denhär artikeln, men försök att ha kvar artikeln så nära artikeln som möjligt. Nu skall du posta artikeln

på så många nyhetsgrupper som möjligt. Behåll en kopia med stegen för dig själv och när du behöver pengar kan du använda den igen och igen.

 

 

VAR SNÄLL och kom ihåg att den här "affären" fungerar tack vare ärligheten och integriteten av dom som deltar och deras lyhördhet till stegen.

NOTERA: att det kan vara bra att behålla lapparna du får och deras adresser för att kunna bevisa att det verkligen är en service du tillhandahåller.

Skicka pengarna nu och posta detta brevet (Fast modifierat med ditt namn) i så många nyhetsgrupper som möjligt, FÖR JU MER NYHETSGRUPPER JU MER PENGAR !!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...