Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Kommer inte in på hotmails hemsida eller msn messenger


Gugge_79

Rekommendera Poster

Hej!

 

 

Kan inte komma in på hotmails hemsida. Jag kan även inte loga in på msn messenger och det är inte pågrund av fel inloggningsnamn eller lösenord...skulle hemskt gärna få några förslag på vad det kan vara för problem.....får felmeddelande 80048820

 

mvh

 

Gugge

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla att din datorklocka går rätt. Hade samma problem och det finns ingen hjälpfil för det meddelandet.

Milla

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr

 

Det fungerar inte...har damsugit nätet och verkar vara svårt att hitta en bra lösning....men tack ändå!....någon annan som vet något

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Detta är Gugge!...lyckades slarva bort både mina inloggningsuppgifter i all hast..

 

Har gjort allt föreskriet, men lyckades ändå inte få min msn eller för den delen att hotmail-hemsidan att fungera....beklaglit då jag nu har tankar på att installera om hela windows och rensa hårddisken.....

 

men finns det några ytterligare tips är jag tacksam!!!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inger Maryissa

Jag hade problem för en tid sedan, då jag inte kunde logga in på hotmail.

Då jag mailade till Msn, fick jag förslaget att i Internet alternativ, och fliken Allmänt,

och där; - ta bort filer, och då även all off-line innehåll.

 

Efter att jag gjort det funkade det utmärkt att logga in på Msn och Hotmail.

 

Tänkte jag bara skulle tala om det, ifall det eventuellt skulle kunna vara så enkelt att fixa problemet....

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Har precis samma problem och det uppstog för en vecka sen. Har provat alla lösningar som står här men problemet kvarstår. 1 gång på 20 kommer jag in på msn och aldrig på hotmailen. Står bara och tänker för att sen tala om att sidan inte kan visas.

 

Någon som har andra idéer eller tankar kring detta?

Tacksa för hjälp!

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade Mcafee innan men avinstallerade det och slog på Windowsbrandväggen istället och installerad AVG antivirus. Sökt igenom datorn med S&D, Ad-aware samt avg och inte hittat något. Sökte även med Mcafee innan avinstallation. Slagit av brandväggen men inget tycks fungera.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har rensat bort mcafee nu och 1 gång på 15-20 försök lyckades jag logga in på msn. Hotmailen kom jag in på efter lika många försök men det går otroligt segt och långsamt så något är fel.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Router har jag inte. Brandväggen är XPs egne och den är inställd på att tillåta messenger. Har även provat stänga av den snabbt för att se om det gick logga in men icke. Har kört både Ewido (Avg Anti-spyware) och Superantispyware nu med men det enda som hittades var cookies som jag rensade bort.

 

[inlägget ändrat 2007-02-20 15:05:02 av Mange73]

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har kört både Ewido (Avg Anti-spyware) och Superantispyware nu med men det enda som hittades var cookies som jag rensade bort.
:thumbsup:

 

Tyvärr slut på idéer nu. :thumbsdown:

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...