Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Verktygsikonerna i Outlook Express gömmer sig


Pellan

Rekommendera Poster

Jag kör OE 6 och varje gång jag startar om det programmet så är alla verktygsikonerna puts väck - bara det tomma fältet under menyraden där det ska vara, finns kvar.

Om jag drar lite i "handtaget" längst ut till vänster på fältet så uppenbarar sig plötsligt alla verktygsikonerna igen... bara för att åter vara försvunna efter nästa omstart.

 

Voffor ä dä på dätte viset???

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför vet jag inte, men prova att högerklicka någonstans i ett tomt utrymme i verktygsfältet. Är det förbockat att det ska visas där?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om jag högerklickar som du föreslår, eller tittar under Visa>Layout så är Verktygsfältet förbockat. Har även testat ta bort bocken, klickat Verkställ och bockat för om igen, men tyvärr ingen skillnad...

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör OE 6 och varje gång jag startar om det programmet så är alla verktygsikonerna puts väck - bara det tomma fältet under menyraden där det ska vara, finns kvar.

Om jag drar lite i "handtaget" längst ut till vänster på fältet så uppenbarar sig plötsligt alla verktygsikonerna igen... bara för att åter vara försvunna efter nästa omstart.

 

Voffor ä dä på dätte viset???

 

Jag kanske för säkerhets skull ska klargöra att inte endast verktygsikonerna försvinner från verktygsfältet, utan även själva verktygsknapparna.

(Och nämna att jag kör XP Home, om det kan ha någon betydelse.)

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...