TomV Postad 14 februari, 2016 Share Postad 14 februari, 2016 För några dagar sedan slutade funktionen exportera mail att fungera i Windows Live Mail. Det beter sig precis som vanligt och ger inga felindikationer, men inget sparas. Dvs samma mappar som vanligt skapas men är bara några kB stora istället för cirka 40 MB som det brukar bli om jag exporterar samtliga lagringsmappar. Det fungerade dagen innan Windows Update lade in uppdateringar senast, men inte dagen efter så det verkar uppenbart att det finns ett samband. Hur kan jag som privatperson komma i kontakt med Microsoft för att felanmäla? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cecilia Postad 14 februari, 2016 Share Postad 14 februari, 2016 Du kan skriva i Microsofts forum i kategorin för Windows Live Mail: http://answers.microsoft.com/sv-se/windowslive/forum/livemail Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mållgan Postad 14 februari, 2016 Share Postad 14 februari, 2016 Har du provat med den reparationsfunktion som finns i Kontrollpanelen-Tag bort program? Om man där väljer och högerklickar på Windows Live Essentials kan alternativet Reparera väljas där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.