Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll

Hjälp med All inclusive resa


Dag Erlandsson

Rekommendera Poster

Dag Erlandsson

Om man vill åka 2 veckor, till värme ”all inklusive”  paketpris - budget ca 15k (totalt) -

mellan den 18/12 – 25,26,27e kan man få lite tips (har varit inne på resesajter – men får inte ”till det”) Finns det någon som har tid att kolla? P.s måste vara varmt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en resebyrå i närheten? Om du har gå dit. De brukar påstå att kunderna får samma pris som via nätet.

 

Om det stämmer vet jag inte, har ej gjort egen jämförelse.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag brukar gå till Ticnet resebyrå. Har försökt göra det på internet men gett upp.

Och Ticnet har alltid funkat bra.

Vad är viktigast:

Billigast möjligt

Bra resa

?

Skulle om du vill ha svensk sommarvärme och inte mera föreslå Hurgada i Egypten.

Du behöver 10$/person för visum på flygplatsen.

Dubbla priset med Euro så bra ha med några 10$ sedlar i plånboken/pengabältet.

Eller betala resebyrån i Sverige typ 200kr/person för visat.

Välj själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Big Travel http://www.bigtravel.se/ har jag använt några gånger för att få hjälp med att sy ihop F1 resa med biljetter till eventet och då med olika delmål, alltså man vill kunna stanna några dagar på fler en ett ställe och ha hotel och ev. flyg bokat och klart för hela klabbet.

 

Jag gillar konceptet att kunna få prata med en person direkt för att diskutera olika tips och lösningar, istället för att sköta allt själv via nätet - om man inte är helt säker på vad och vart man skall.

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag Erlandsson

Big Travel http://www.bigtravel.se/ har jag använt några gånger för att få hjälp med att sy ihop F1 resa med biljetter till eventet och då med olika delmål, alltså man vill kunna stanna några dagar på fler en ett ställe och ha hotel och ev. flyg bokat och klart för hela klabbet.

 

Jag gillar konceptet att kunna få prata med en person direkt för att diskutera olika tips och lösningar, istället för att sköta allt själv via nätet - om man inte är helt säker på vad och vart man skall.

Mvh

Tackar! Nu är dom kontaktade, så får man se vad dom kan "sy ihop"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dag Erlandsson

Verkar som om "Bigtravel" är bra, mycket serviceinriktade, MEN - blir enbart erbjuden Egypten.... Finns det alternativ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...